וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בגיא לוזון מאיים על אוהד: "אני ארצח אותך, אשחט אותך"

עודכן לאחרונה: 23.12.2021 / 12:39

תקרית חריגה במתחם האימונים של מכבי פתח תקוה עם חזרת אוטובוס הקבוצה מההפסד בקרית שמונה. במועדון טענו ש-15 אוהדים התקרבו למאמן בניסיון לתקוף אותו תוך איומים וקללות. לוזון: "הרגשתי שנחצה גבול, לא ייתכן שאנשים ברחוב ירגישו בנוח לתקוף אותי"

תקרית בין גיא לוזון לאוהד מכבי פתח תקוה/סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

תקרית חריגה התרחשה אתמול (רביעי) אחרי ההפסד של מכבי פתח תקוה לעירוני קרית שמונה (1:0), במהלכה התעמת המאמן גיא לוזון עם אוהד ואמר לו: "אני אפוצץ לך את המוח, אני אשחט אותך". לטענת אנשי המועדון כ-15 אוהדים חיכו במתחם האימונים של המועדון עם חזרת אוטובוס הקבוצה מקרית שמונה והתקרבו למאמן בניסיון לתקוף אותו תוך איומים וקללות.

צפו בסרטון המלא של התקרית

צפו בגיא לוזון מאיים על אוהד מכבי פתח תקוה/סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

בתגובה מסר לוזון: "האירוע אתמול הוא אירוע שאמור להטריד את כולם. אני מאמן כדורגל ואם אני אוהב או לא למדתי לקבל ולהכיל את התגובות של הקהל ביציע. זu הזירה ומותר להם לקלל ולתקוף. ככה נהוג. יפה או לא יפה, ראוי או לא, זה שאלה אחרת שאפשר לדון עליה. אבל לא ייתכן שאני מחוץ למגרש בחיים הפרטיים שלי צריך ללכת ברחוב ואנשים ירגישו נוח ויחשבו שמותר להם פשוט לתקוף אותי .שאני אלך ברחוב ויקללו אותי. אני הרגשתי שנחצה גבול. זה נראה לכם בסדר שאוהדים תוקפים מאמן או שחקן מחוץ למגרש בחיים שלו הפרטיים ברחוב? זה גבול שאני לא מוכן לקבל אותו ולא חושב שאם כל אחד יהיה כנה עם עצמו היה מוכן לקבל. זו אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully