וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה וספרד הביסו, 1:1 בין הולנד לגרמניה, איטליה ניצחה בטורקיה

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 0:52

הכנה: שלושת האריות רשמו 0:3 על חוף השנהב, ספרד עם 0:5 איסלנד, חמישייה גם לצרפת. אריקסן כבש בניצחון דנמרק, 0:9 לנורבגיה

תקציר: דנמרק - סרביה 0:3/ספורט1

לא מעט משחקי ידידות נערכו הערב (שלישי) בנוסף למפגש בין ישראל לרומניה. במוקד ה-1:1 בין הולנד לגרמניה, אנגליה גברה 0:3 על חוף השנהב, ספרד הביסה את איסלנד וגם איטליה הכואבת את ההדחה מהמונדיאל ניצחה 2:3 בטורקיה. עוד קודם לכן קרואטיה השלימה מהפך בקטאר לקראת הסיום וגברה 1:2 על בולגריה ודנמרק הביסה 0:3 את סרביה כשכריסטיאן אריקסן שוב כבש בחזרתו ל"פארקן".

תומאס מולר, שחקן נבחרת גרמניה. Alex Grimm, GettyImages
שב להרכב של פליק וגם כבש. תומאס מולר/GettyImages, Alex Grimm

הולנד - גרמניה 1:1

המנשאפט לא התקשו בשבת מול ישראל, ועוד לפני המפגש מול החבורה של גדי ברומר הודו תומאס מולר ושחקנים אחרים שהם נערכים בעיקר למפגש באמסטרדם מול הולנד. המאמן האנזי פליק אף השיב להרכב מספר מכוכביו ובהם השוער מנואל נוייר ושחקני באיירן מינכן לירוי סאנה ותומאס מולר, והאחרון - אחרי שהחמיץ פנדל מול אופיר מרציאנו - גם מצא את הרשת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ההולנדים סירבו להרים ידיים ובסופו של דבר גם השיגו את השוויון כאשר המגן דנזל דומפריס העביר לרחבה ומצא את סטיבן ברחוויין שמצא את עצמו בעמדה נוחה וכבר בדקה ה-68 קבע את תוצאת המשחק. בדקה ה-71 השופט קרייג פוסון פסק פנדל לזכות הגרמנים, אולם ההחלטה בוטלה באמצעות שופטי המסך.

ראחים סטרלינג קשר נבחרת אנגליה. Mike Hewitt, GettyImages
האנגלים הכריעו את המפגש כבר במחצית הראשונה. סטרלינג חוגג/GettyImages, Mike Hewitt

אנגליה - חוף השנהב 0:3

גארת' סאות'גייט עלה בהרכב משני וגם האורחת חסרה את הכוכב שלה ווילפריד זאהה, וכך זכינו למשחק די מנומנם שהוכרע כבר במחצית הראשונה. אולי ווטקינס פתח בחוד על חשבון הארי קיין ובדקה ה-30 העלה את שלושת האריות ליתרון מבישול של ראחים סטרלינג, שהתכבד בעצמו בכיבוש השער השני במשחק בדקה ה-45 אחרי מסירה של ג'ק גריליש, כשבין לבין סרז' אורייה, המגן הימני של ויאריאל שמכיר מקרוב את כוכבי הפרמיירליג בזכות ארבע שנים בטוטנהאם עד שעזב בשנה שעברה, הורחק בדקה ה-40 והותיר את חבריו בעשרה שחקנים. באמצע המחצית השנייה עלו מהספסל קיין, פיל פודן וגם אמיל סמית' רואו, אבל מי שנעץ את המסמר האחרון ברשת של הפילים היה הבלם טיירון מינגס שקבע 0:3 בדקה ה-94.

חלוץ נבחרת ספרד ירמי פינו. JAVIER SORIANO, GettyImages
שער ראשון וכנראה לא אחרון ב"לה רוחה". פינו/GettyImages, JAVIER SORIANO

ספרד - איסלנד 0:5

"לה רוחה" המתחדשת תחת לואיס אנריקה אירחה בלה קורוניה את הסקנדינבים שמתקשים להזכיר את ימי השיא שלהם שאפשר לומר שהגיעו לסיומם מיד אחרי המונדיאל ב-2018, והיום זה הסתיים בחמישייה כואבת מצדם. אלברו מוראטה כבש ראשון בדקה ה-37, הכפיל את היתרון עם שער נוסף מהנקודה הלבנה בחלוף שלוש דקות והמארחת ירדה למחצית ב-0:2. ירמי פינו בן ה-19 כבש את שער הבכורה שלו בנבחרת מיד עם פתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-47 מבישול של ג'ורדי אלבה, ופבלו סראביה הצטרף לחגיגה בדקה ה-61 מבישול של מרקוס אלונסו - שהחליף את אלבה שלוש דקות קודם לכן ובישל שוב לסראביה בדקה ה-73. 0:5 לספרד בסיום.

ג'אקומו רספאדורי שחקן נבחרת איטליה. OZAN KOSE, GettyImages
עשרת המחליפים של מאנצ'יני עשו את המוטל עליהם. רספאדורי חוגג/GettyImages, OZAN KOSE

טורקיה - איטליה 3:2

אלופת אירופה הודחה ממוקדמות המונדיאל ביום חמישי במשחק ביתי נגד צפון מקדוניה שהוכרע עם שער מפתיע במיוחד ועוד בדקה ה-92, אבל היום האזורי התאוששו במעט - אמנם זו לא תוצאה שתנחם מישהו בארץ המגף, אבל המאמן רוברטו מאנצ'יני נתן הזדמנות למחליפים כשביצע 10 שינויים בהרכב, הותיר רק את ג'אנלואיג'י דונארומה בין הקורות, ואלו החזירו לו עם ניצחון. צ'נגיז אונדר (4) העלה את המקומיים ליתרון, אבל המהפך הושלם תוך ארבע דקות כאשר בריאן כריסטנטה וג'אקומו רספאדורי כבשו בדקות 35 ו-39 בהתאמה. רספאדורי גם השלים צמד בדקה -70 והטורקים רק צימקו משער של סרדאר דורסון בדקה ה-83. הבלם הוותיק ג'ורג'יו קייליני פתח בהרכב וערך את הופעתו ה-116, אולי האחרונה במדי האזורי.

תקציר הניצחון של צרפת על דרום אפריקה

תקציר: צרפת - דרום אפריקה 0:5/ספורט1

צרפת - דרום אפריקה 0:5

טיול ערב נעים לאלופת העולם בסטאד פייר מורואה של ליל. הטריקולור לא התחשבו בדרום אפריקאים והביסו אותם ללא תנאי, כשסיאנדה קולו וחבריו לא מצליחים להוות יריב לקיליאן אמבפה ושות'. חלוץ פריז סן ז'רמן כבש גולאסו בבעיטה לחיבורים (23) והשלים צמד בפנדל (76). אוליבייה ז'ירו (33), וויסאם בן ידר (81) ומתאו גנדוזי (90+2) הצטרפו לחגיגה.

כריסטיאן אריקסן שחקן נבחרת דנמרק. Martin Rose, GettyImages
ערב מרגש נוסף. אריקסן/GettyImages, Martin Rose

דנמרק - סרביה 0:3

אחרי ההפסד 4:2 להולנד, חזרו הדנים לנצח בפארקן הביתי וכריסטיאן אריקסן קיבל את המקום בהרכב ואת סרט הקפטן. יואקים מיילה כבש את השער הראשון בדקה ה-15, יספר לינדסטרום הכפיל בדקה ה-53 ואריקסן עצמו כבש במשחק שני ברציפות בדקה ה-57 וקבע 0:3. בשער הסרבי, אגב, היה פרדראג ראיקוביץ', אקס מכבי תל אביב.

לוקה מודריץ' קשר נבחרת קרואטיה. KARIM JAAFAR, GettyImages
עלה מהספסל והבקיע במהרה. מודריץ'/GettyImages, KARIM JAAFAR

קרואטיה - בולגריה 1:2

סגנית אלופת העולם הגיעה לקטאר למשחק ידידות לקראת המונדיאל שייערך במדינה בחודשים נובמבר-דצמבר ועם שערים בדקות הסיום הכניעה 1:2 את בולגריה, שלושה ימים אחרי שזו התארחה בשבת באותו אצטדיון והפסידה 2:1 גם למארחת המונדיאל הקרוב. המאמן זלאטקו דאליץ' העניק מנוחה למרבית כוכביו ועל כן קרואטיה התקשתה תחילה, נקלעה לחיסרון מספרי אחרי שהבלם דויה צ'אלטה-צאר ספג כרטיס צהוב שני ואדום בדקה ה-63 ומיד אחר כך גם נקלעה לפיגור 1:0 משער של קיריל דספודוב (69). עם זאת, אותו דספודוב הורחק בדקה ה-71 לאחר שביצע עבירה לא פשוטה, דקה אחר כך נכנס מהספסל לוקה מודריץ' והכוכב הוותיק גם היה מי שדייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:1 בדקה ה-76. המהפך הושלם בדקה ה-80, אז אנדריי קרמאריץ' קבע 1:2 והעניק לקרואטיה את הניצחון

ארלינג הולאנד שחקן נבחרת נורבגיה. רויטרס
חגיגה באוסלו. הולאנד עם חבריו/רויטרס

נורבגיה - מלטה 0:9

קונצרט של נורבגיה באצטדיון אולבאל באוסלו - וכמה חבל מבחינת האוהדים המקומיים שמדובר בסך הכול במשחק ידידות. ארמן הובהניסיאן הורחק בדקה ה-17 והאורחת קרסה. כל החלוצים השתתפו בחגיגה: ג'ושוע קינג עם שלושער (28 בפנדל, 33, 59), ארלינג הולאנד עם צמד (24, 45) ואכלסנדר סורלות' המחליף שם שניים משלו (86, 90). כריסטיאן תורסהדט (30) ומאטס מולר דאלי (80) הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully