וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 חודשים אחרי ההתמוטטות: כריסטיאן אריקסן יענוד את סרט הקפטן ב"פארקן"

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 10:33

אחרי שכבש בבכורה המחודשת בדנמרק, הקשר ישחק לראשונה באצטדיון שבו הוא קרס ביורו מול סרביה (19:00, ספורט1). דיווח: ברנטפורד תאריך את חוזהו של השחקן

תקציר: הולנד - דנמרק 2:4/ספורט1

עולם הכדורגל כולו עצר את נשימתו ב-12 ביוני 2021, כאשר במהלך משחקה של נבחרת דנמרק נגד פינלנד במסגרת היורו, כריסטיאן אריקסן התמוטט ובמשך 20 דקות הרופאים ניסו להציל את חייו. כולם קיוו שאריקסן יינצל ויוכל לחזור לחיים תקינים, מעטים מאוד האמינו שהכוכב הדני ששיחק אז באינטר יחזור לשחק כדורגל.

אלא שאריקסן לא ויתר וחזר כמו גדול. הוא חתם במדי ברנטפורד מהפרמייר ליג ולפני שלושה ימים רשם קאמבק הירואי גם בנבחרת דנמרק, כאשר נכנס כמחליף מול הולנד וכבש שער יפהפה ב-4:2 באצטדיון על שם יוהאן קרויף באמסטרדם, האצטדיון שבו הוא החל את דרכו כשחקן בוגרים באייאקס.

כריסטיאן אריקסן חוגג שער של נבחרת דנמרק. ANP, GettyImages
ילבש הערב את סרט הקפטן/GettyImages, ANP

הערב (19:00, ספורט1), אריקסן יחזור לראשונה לאצטדיון הפארקן שבו הוא כמעט מת מהתקף לב במשחק שבו דנמרק תארח את סרביה למפגש ידידות. אריקסן לא רק שצפוי לפתוח במשחק, הוא גם יהיה הקפטן של הדנים, שהודחו רק בחצי גמר היורו על ידי אנגליה ללא הכוכב והסמל שלהם.

"זה יהיה ממש מיוחר משום שלא הייתי בפארקן מאז שזה קרה", אמר אריקסן, "עכשיו באופן מדהים אני מביט קדימה ורוצה שוב להיות שחקן כדורגל".

אגב, לא רק בדנמרק מרוצים מהקאמבק של אריקסן, ועל פי דיווחים באנגליה, ברנטפורד הקבוצה שהימרה עליו והחתימה אותו אחרי ההתמוטטות, רוצה להאריך את חוזהו בעונה נוספת, מה שייתן חותמת רשמית לקאמבק של השחקן הנהדר הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully