וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו השיגה את הכרטיס לפלייאוף, קולומביה וצ'ילה מחוץ למונדיאל

0:2 על פרגוואי העניק לפרואנים את המקום החמישי בבית הדרום אמריקאי. ברזיל שברה את שיא הנקודות עם 0:4 מוחץ בבוליביה, חוליאן אלברס כבש בבכורה בהרכב ארגנטינה ב-1:1 אצל אקוודור

תקציר ה-0:4 של ברזיל על בוליביה/ספורט1

מוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקאי הגיעו לסיומן הלילה (בין שלישי לרביעי) ולאחר שברזיל, ארגנטינה, אקוודור ואורוגוואי כבר הבטיחו את מקומן בקטאר, פרו השיגה את המקום החמישי שמקנה כרטיס לפלייאוף, בו תתמודד מול המנצחת בין אוסטרליה לאיחוד האמירויות.

צפו בתקציר הניצחון של פרו

תקציר ה-0:2 של פרו על פרגוואי/ספורט1

פרו - פרגוואי 0:2

הפרואנים עשו את זה קשה, אבל בסופו של דבר הבטיחו את הכרטיס לפלייאוף שם יפגשו את המנצחת בין אוסטרליה לאיחוד האמירויות. החבורה של ריקרדו גארקה הייתה תלויה בעצמה ועשתה את המוטל עליה, עם שער מוקדם של של ג'אנלוקה לפדאולה (5) וקינוח של יושימאר יוטון בוולה (42).

עוד בוואלה!

מסי רמז על פרישה מהנבחרת: "אחשוב על זה אחרי המונדיאל"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת פרו ג'אנלוקה לפאדולה חוגג. רויטרס
עשתה את המוטל עליה. פרו חוגגת/רויטרס

קולומביה - ונצואלה 0:1

הקפטרוס מחוץ למונדיאל לראשונה מאז 2010. חאמס רודריגס אמנם כבש את שער הניצחון בפנדל (45+4, אחרי שנהדף בניסיון הראשון אבל קיבל צ'אנס נוסף בהתערבות ה-VAR), אבל הבשורות מקיטו לא הגיעו, והניצחון של פרו חרץ את גורלם. אחרי שתי הופעות רצופות בגביע העולמי, קולומביה תצפה בו מהבית הפעם.

צפו בתקציר הניצחון של קולומביה

תקציר ה-0:1 של קולומביה על ונצואלה/ספורט1

צ'ילה - אורוגוואי 2:0

אלופת הקופה אמריקה שנתיים ברציפות בעשור הקודם מפספסת מונדיאל שני רצוף. לצ'יליאנים ממילא היה סיכוי נמוך להשיג את הכרטיס לפלייאוף ערב מחזור הנעילה, וכך או כך הם לא השאירו לעצמם סיכויים עם עוד הפסד ביתי מאכזב. אורוגוואי חיכתה את הדקה ה-79 כדי לעלות ליתרון, כשלואיס סוארס כבש במספרת יפהפיה מקרוב. פדריקו ואלוורדה קבע את תוצאת המשחק עם טיל לרשת בדקה ה-90, והעניק לאורחת המשתפרת ניצחון רביעי ברציפות מאז חילופי המאמנים.

ארתורו וידאל, נבחרת צ'ילה מאוכזב. רויטרס
הפנים אומרות הכל. ארתורו וידאל/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של אורוגוואי

תקציר ה-0:2 של אורוגוואי בצ'ילה/ספורט1

בוליביה - ברזיל 4:0

גם באקלים המאתגר של לה פאס הסלסאו שברו את שיא הנקודות אי פעם בבית הדרום אמריקאי, כשהגיעו ל-45 נקודות - שתיים מעל השיא הקודם של נבחרת ארגנטינה בעידן מרסלו ביילסה, אי שם בשנת 2002. לוקאס פאקטה גלגל מקרוב את הראשון (24) מבישול נאה של ברונו גימראייש שכבש בעצמו בדקה ה-66 (מבישול של פאקטה), ובתווך רישרליסון כבש צמד בדקות 45 ו-91. לחבורה של טיטה עדיין מצפה משחק השלמה נגד ארגנטינה, אבל הם סוגרים את מחזור הנעילה של המוקדמות עם עוד הצגה, אחרי שכבר הבטיחו את ראשות הבית.

ברונו גימראייש, נבחרת ברזיל חוגג. רויטרס
נפרדו עם הצגה. ברונו גימראייש חוגג/רויטרס

אקוודור - ארגנטינה 1:1

ליאונל סקאלוני העלה הרכב משני ללא שישה חברי קבע ב-11, אבל עם ליאונל מסי ועם מי שאמור להיות הלהיט החדש של האלביסלסטה, חוליאן אלבארס. החלוץ הצעיר של ריבר פלייט פתח לראשונה בהרכב הנבחרת ורשם בכורה חלומית עם שער יפה בדקה ה-24 אחרי חילופי מסירות שהחלו אצל מסי. ארגנטינה הייתה יכולה להכפיל את היתרון, ובסופו של דבר נותרה עם נקודה בלבד אחרי אירוע מעורר מחלוקת, בו ניקו טגליאפיקו ספק נגע ביד ברחבה, והשופט השתכנע אחרי שנעזר ב-VAR. חרונימו רולי לקח את הבעיטה של אנר ולנסיה, אבל הקפטן הוותיק עט על הריבאונד וקבע מקרוב את תוצאת המשחק.

ליאונל מסי חוגג עם שחקן נבחרת ארגנטינה חוליאן אלברס. רויטרס
ההווה והעתיד. מסי וחוליאן אלברס חוגגים/רויטרס

המשחק בין ברזיל לארגנטינה, שנדחה בספטמבר, יתקיים בקיץ אך לא ישפיע על סדר הקבוצות בטבלה או על השתתפותן של הנבחרות במונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully