וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה עלתה למונדיאל בפעם השנייה בתולדותיה והראשונה מאז 1986

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 10:22

הקאנוקס השלימו את המלאכה עם 0:4 גדול נגד ג'מייקה והפכו לנבחרת ה-20 בקטאר. ארה"ב ומקסיקו ניצחו, וגם הן קרובות להבטחת המקום בטורניר בחורף

קייל לארין נבחרת קנדה. רויטרס
לארין חוגג את הראשון./רויטרס

נבחרת קנדה הבטיחה הערב (ראשון) את הכרטיס למונדיאל 2022 בקטאר ותשחק בגביע העולמי בפעם השנייה בתולדותיה והראשונה מאז 1986. האדומים השלימו קמפיין מוקדמות חלומי והערב הם השלימו את המלאכה עם 0:4 קליל נגד ג'מייקה בטורונטו. קייל לארין חלוצה של בשיקטאש קיבל כדור עומק והבקיע את הראשון כבר בדקה ה-18. טאג'ון בוצ'אנן שחקנה של קלאב ברוז' הכפיל דקה לפני ההפסקה וחגג בסלטה אופיינית וג'וניור הולייט נתן פיניש מושלם בדקה ה-83 והטריף את הקהל המקומי שסוף סוף חווה הישג משמעותי למדינה שלו ברמת הנבחרת.

הנבחרת שמאומנת על ידי ג'ון הרדמן האנגלי אמנם רשמה הפסד ראשון במוקדמות לפני כמה ימים בקוסטה ריקה, אבל למשחק הערב התייצבה בידיעה שתיקו יבטיח לה סופית ורשמית את הכרטיס לקטאר. מה שלא מנע ממנה לרשום ניצחון משכנע ולהוכיח שנכון לעכשיו היא הנבחרת הכי טובה בצפון ומרכז אמריקה עם שחקנים מובילים כמו לארין, ג'ונתן דייויד המצוין מליל וכמובן אלפונסו דייויס שחקן באיירן מינכן שלא שיחק במשחקים האחרונים, אך יהיה הנשק העיקרי במונדיאל.

טאג'ון בוצ'אנן נבחרת קנדה חוגג. רויטרס
בוצ'אנן עם חגיגה סטייל רביבו/רויטרס

קנדה צלחה בית מוקדמות ראשון עם 4 ניצחונות מ-4 משחקים (והפרש שערים 1:27) על סורינאם, ברמודה, ארובה ואיי קיימן. המבחן האמיתי כמובן היה בשלב המוקדמות השני, שם ניצחונות בית על ארה"ב ומקסיקו סימנו לקאנוקס את הדרך למקום הראשון.

הקנדים יופיעו במונדיאל בפעם השנייה אחרי שב-1986 הם הפסידו בכל שלושת המשחקים שלהם ולא כבשו אפילו שער אחד. הפעם עם שחקנים כמו אלפונסו דייויס, קייל לארין, ג'ונתן דייויד ואטיבה האצ'ינסון, הם מקווים להשיג הרבה יותר.

נבחרת ארה"ב לא הצליחה להבטיח רשמית את ההעפלה למנדיאל בעקבות הניצחון של קוסטה ריקה על אל סלבדור, אבל האמריקאים הביסו הלילה 1:5 את פנמה והשיגו את הניצחון שקירב אותם מאוד לקטאר. כריסטיאן פוליסיץ' כבש שלושער בניצחון, ורק הפסד בפער של 6 שערים בקוסטה ריקה ביום רביעי בלילה ימנע מהאמריקאים העפלה אוטומטית, וישלח אותם לפלייאוף מול ירירבה מאוקיאניה (ככל הנראה ניו זילנד).

מקסיקו, שבמקום השלישי בבית, גם היא עם 25 נקודות, כמו ארה"ב, קרובה גם היא להבטיח את מקומה בקטאר, אחרי שגברה 0:1 על הונדורס. שלוש הראשונות עולות, וכעת קוסטה ריקה הרביעית, עם 22 נקודות, חייבת ניצחון מוחץ על האמריקאים בסן חוזה כדי להיכלל בין שלוש הראשונות בבית, ולא לשחק בפלייאוף.

עוד בוואלה!

אורוגוואי ואקוודור הבטיחו מקום במונדיאל, רביעייה לברזיל מול צ'ילה

לכתבה המלאה

הנבחרות שהבטיחו את מקומן במונדיאל 2022

קטאר (מארחת)
גרמניה
דנמרק
צרפת
בלגיה
קרואטיה
ספרד
סרביה
אנגליה
שוויץ
הולנד
ברזיל
ארגנטינה
אקוודור
אורוגוואי
איראן
דרום קוריאה
יפן
ערב הסעודית
קנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully