וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי ואקוודור הבטיחו מקום במונדיאל, רביעייה לברזיל מול צ'ילה

שערוריית VAR סידרה לאורוגוואי את הכרטיס, אקוודור עלתה למרות שהפסידה. 0:4 לברזיל שקבע מאבק משולש על הפלייאוף במחזור האחרון

תקציר ה-0:4 של ברזיל על צ'ילה/ספורט1

תמונת העולות למונדיאל מהבית הדרום אמריקאי מתבהרת. הלילה (בין חמישי לשישי) הצטרפו לארגנטינה וברזיל שכבר הבטיחו את הכרטיס שתי נבחרות נוספות: אקוודור (שדווקא הפסידה) ואורוגוואי (שניצלה בזכות שערוריית VAR). צ'ילה הובסה 4:0 על ידי ברזיל ונותרה עם סיכוי קלוש לזכות במקום בפלייאוף, עליו ייאבקו שלוש נבחרות במחזור הנעילה.

העולות למונדיאל:

ברזיל
ארגנטינה
אקוודור
אורוגוואי

ייאבקו על הכרטיס לפלייאוף במחזור האחרון:

פרו
קולומביה
צ'ילה

שחקני נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני, לואיס סוארס. רויטרס
בכל זאת הגענו, למרות הכל. קבאני וסוארס/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של אורוגוואי

תקציר ה-0:1 של אורוגוואי על פרו/ספורט1

אורוגוואי - פרו 0:1

הסלסטה עברו הרבה תלאות בקמפיין הזה, אבל בסופו של דבר מבטיחים את מקומם בקטאר עם שלושה ניצחונות רצופים - רצף שלא עשו במוקדמות מאז 2013. ג'ורג'אן דה ארסקאטה כבש את שער הניצחון בדקה ה-42, אחרי ריבאונד מבעיטה של חוסה מריה חימנס שנעצרה במשקוף. במחצית השנייה אורוגוואי בעיקר ניסתה לשמור על התוצאה, ועשתה זאת עם עזרה מהשופט אחרי אירוע שנוי במחלוקת: בעיטה של מיגל טראוקו מ-35 מטר בתוספת הזמן ככל הנראה עברה את השער, השוער סרחיו רוצ'ט נראה תופס את הכדור אחרי שעבר את קו השער במלוא היקפו, אבל השופט ושופטי המסך התעלמו.

שחקני נבחרת ברזיל ניימאר, ויניסיוס חוגגים. רויטרס
רביעייה לשיפור מצב הרוח. ויניסיוס וניימאר חוגגים/רויטרס

ברזיל - צ'ילה 0:4

ברזיל כבר עלתה מזמן למונדיאל, אבל הניצחון המרשים במראקנה מבטיח כמעט סופית שהיא תעשה את זה מהמקום הראשון. ההצגה של הסלסאו החלה בדקה ה-41, כשניימאר הוכשל ברחבה על ידי גארי מדל ובעט בעצמו את הפנדל לרשת. עוד לפני ההפסקה אנתוני סידר לויניסיוס את ה-0:2, והמשיך להצטיין במחצית השנייה, כשסחט פנדל אותו פיליפה קוטיניו ניצל כדי להרשית (72). רישרליסון נעץ את הרביעי בתוספת הזמן, והותיר את צ'ילה עם סיכוי קלוש להשיג את הכרטיס לפלייאוף מהמקום החמישי.

צפו בתקציר ה-1:3 של פרגוואי

תקציר ה-1:3 של פרגוואי על אקוודור/ספורט1

פרגוואי - אקוודור 1:3

למרות ההפסד, לה טרי מבטיחה את מקומה בארבע הראשונות. רוברט מוראלס (10), עצמי של פייר הינקאפי (45) ומיגל אלמירון (54) כבשו למנצחת, ג'ורדי קאיסדו צימק (85) לאקוודור, שחגגה בסיום בזכות התוצאות במשחקים האחרים.

שחקני נבחרת קולומביה. רויטרס
הניצחון לא יספיק? קולומביה/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של קולומביה

תקציר ה-0:3 של קולומביה על בוליביה/ספורט1

קולומביה - בוליביה 0:3

אחרי שני הפסדים שסיבכו אותם בחלון המשחקים הקודמים, הקפטרוס חזרו לנצח בקלות אבל עדיין לא תלויים בעצמם, וכדי להשיג את הכרטיס לפלייאוף הם יצטרכו לייחל למפלה של פרו. לואיס דיאס (39), מיגל בורחה (72) ומתאוס אוריבה (90) כבשו.

משחקי מחזור הסיום בדרום אמריקה (בלילה בין שלישי לרביעי):

בוליביה - ברזיל
אקוודור - ארגנטינה
פרו - פרגוואי
צ'ילה - אורוגוואי
ונצואלה - קולומביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully