וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "רק אני אחליט מתי לפרוש. אני הבוס, נקודה"

הפורטוגלי בן ה-37 נשאל אם זהו עשוי להיות המונדיאל האחרון שלו ותקף: "אמשיך לשחק כל עוד ארגיש שאני יכול". ראש ממשלת צפון מקדוניה הבטיח לשחקניו בונוס בגובה חצי מיליון דולר אם ינצחו

פורטוגל גוברת 1:3 על טורקיה בחצי גמר פלייאוף המונדיאל/ספורט1

ליאונל מסי רמז בשבת בבוקר שהמונדיאל בקטאר בחורף הבא עשוי להיות הטורניר הגדול האחרון שלו עם נבחרת ארגנטינה כאשר טען שהוא יצטרך "לעשות הרבה חושבים אחרי המונדיאל", אולם כריסטיאנו רונאלדו ממש לא ממהר לצאת בהצהרות - אפילו להיפך.

נבחרת פורטוגל תארח מחר את צפון מקדוניה בגמר פלייאוף מוקדמות המונדיאל (שלישי, 21:45, ספורט2), משחק שהמנצחת בסיומו תעפיל למונדיאל בקטאר, וכשנשאל כריסטיאנו רונאלדו במסיבת העיתונאים אם זהו עשוי להיות גביע העולם האחרון שלו לאור העובדה שהוא שבפברואר הוא חגג את יום הולדתו ה-37, תקף: "זו שאלה שאני מתחיל לשמוע יותר מדי פעמים...רק אני אחליט על העתיד שלי ולא אף אחד אחר. אם ארגיש שאני יכול להמשיך לשחק, אז אשחק, ואם לא אז לא. אני הבוס, נקודה".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל. MIGUEL RIOPA, GettyImages
"אני הבוס". כריסטיאנו רונאלדו משיב אש/GettyImages, MIGUEL RIOPA

לקראת המשחק נגד צפון מקדוניה שהדהימה את איטליה ביום חמישי עם שער ניצחון בדקה ה-92, אמר כריסטיאנו: "אנחנו מוכנים למשחק גמר. אם אנחנו פייבוריטים? אני לא כל כך מבין את זה, כי אני תמיד מחשיב את עצמי כפייבוריט לנצח, לא משנה נגד מי והיכן. צפון מקדוניה הפתיעה את איטליה, אבל אני מאמין שמחר נהיה טובים יותר וניקח את פורטוגל למונדיאל".

כשנשאל לסיום על האפשרות שיהיה מונדיאל בלי כריסטיאנו רונאלדו, השיב: "לא יכול להיות מונדיאל בלי פורטוגל. אנחנו נבחרת ואין כאן עניין של שחקנים באופן ספציפי".

פפה שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
גם הוא עשוי לשוב להרכב. פפה/רויטרס

פורטוגל תארח מחר את צפון מקדוניה אחרי שהיא ניצחה 1:3 את טורקיה ביום חמישי ובמטרה להמשיך להשתתף בכל התחרויות הגדולות, יורו ומונדיאל, כפי שעשתה ב-20 השנים האחרונות - הטורניר האחרון בו לא השתתפה היה המונדיאל בצרפת ב-1998, וכידוע ביורו ב-2016 היא גם זכתה. פורטוגל אכזבה בגדול ביורו האחרון בו הודחה כבר בשמינית, אבל צריך לזכור שבגביע העולם היא לא עברה את שמינית הגמר מאז 2006, אז נעצרה בחצי הגמר וסיימה במקום הרביעי.

להרכב של המאמן פרננדו סנטוס ישוב המגן ז'ואאו קאנסלו שריצה עונש השעיה ויתפוס את מקומו של דיוגו דאלוט, כשגם הבלם הוותיק פפה עשוי לשוב להרכב אחרי שהתאושש מפציעה ואם כן הוא יחליף את ז'וזה פונטה. מנגד, צפון מקדוניה שהיממה את אירופה כולה כשניצחה 0:1 באיטליה משער של אלכסנדר טראייקובסקי, קיבלה בחזרה את הקשרים אליף אלמאס וטיהומיר קוסטדינוב שצפויים לפתוח ואולי לסייע לצפון מקדוניה להעפיל למונדיאל הראשון שלה, כשנה אחרי ששיחקה לראשונה באליפות אירופה. ראש הממשלה איחל לשחקנים בהצלחה והבטיח להם מעניק בגובה חצי מיליון דולר אם ידהימו גם את פורטוגל ויעלו למונדיאל.

פולין - שבדיה (שלישי, 21:45)

גמר נוסף שייערך מחר במסגרת פלייאוף מוקדמות המונדיאל בקטאר ייערך בפולין, שם הנבחרת המקומית תארח את שבדיה. פולין אמורה הייתה לשחק בחצי הגמר מול רוסיה, אולם הפלישה לאוקראינה הובילה להדחת הנבחרת הרוסית וכך פולין העפילה אוטומטית לגמר, בעוד שבדיה ניצחה ביום חמישי בהארכה 0:1 את צ'כיה משער של רובין קוואיסון בדקה ה-110.

כזכור, פולין אכזבה ביורו בקיץ האחרון וכלל לא הרשימה גם במוקדמות המונדיאל תחת המאמן פאולו סוזה, אלא שהוא בחר לעזוב במפתיע לפלמנגו הברזילאית ובמקומו מונה צ'זלאב מיכנייביץ'. בבכורה שלו ביום חמישי בסקוטלנד, קשישטוף פיונטק קבע 1:1 בפנדל בדקה ה-94, אך רוברט לבנדובסקי זכה למנוחה ויגיע טרי למפגש מול הסקנדינבים שהפסידו בכל שלושת משחקי החוץ האחרונים שלהם במוקדמות המונדיאל, אבל את הפולנים ניצחו בכל ששת המפגשים האחרונים בין הנבחרות, כולל ביורו האחרון במשחק שנערך ברוסיה במסגרת שלב הבתים. זלאטן איברהימוביץ' חוזר מהשעיה ועשוי לפתוח, אבל מי שייעדר הוא המגן מרטין אולסון שנפצע נגד צ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully