וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי רמז על פרישה מהנבחרת: "אחשוב על זה אחרי המונדיאל"

מיד לאחר הניצחון של ארגנטינה 0:3 על ונצואלה, הכוכב הודה: "אני לא יודע מה יהיה, אבל ברור לי שדברים ישתנו אחרי קטאר". די מריה אישר שיעזוב את האלביסלסטה בתום המונדיאל

תקציר: ארגנטינה - ונצואלה 0:3/ספורט1

נבחרת ארגנטינה לא התקשתה לנצח הלילה (בין שישי לשבת) 0:3 את ונצואלה בבואנוס איירס במשחק הבית האחרון שלה במוקדמות בדרום אמריקה לפני המונדיאל בקטאר בסוף השנה, אבל בסיומו ליאונל מסי הטיל פצצה כשנשאל אם היה זה משחקו האחרון בנבחרת על אדמת ארגנטינה.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. Marcelo Endelli, GettyImages
יפרוש מהנבחרת אחרי המונדיאל? מסי/GettyImages, Marcelo Endelli

מסי, שיחגוג בחודש יוני את יום הולדתו ה-35, כבש את השער האחרון בהתמודדות והגיע ל-81 שערים ב-159 משחקים עבור האלביסלסטה, אולם לאחר המשחק אמר למיקרופונים: "אחרי המונדיאל אצטרך לעשות חושבים בנוגע להמון דברים", ובכך רמז לפרישה אפשרית שלו בתום השנה.

"אני באמת לא יודע לומר כרגע מה יהיה, אני באמת לא יודע. אני חושב על המונדיאל ולפניו עוד יש לנו משחקים בחודשים יוני וספטמבר, אבל ברור לי שדברים ישתנו אחרי המונדיאל", אמר באצטדיון הבומבונרה.

על התקופה הטובה שעוברת על ארגנטינה, אלופת דרום אמריקה כידוע, אמר מסי: "תקופה ארוכה שאני מאושר בנבחרת, עוד לפני שזכינו בקופה אמריקה. יש כאן חבורה נהדרת שאוהבת אותי ומראה את זה בכל יום מחדש. אני אסיר תודה ומחזק אותי, זה עושה לי טוב להגיע לארגנטינה בכל פעם מחדש. כמובן שאחרי הזכייה הכל קל יותר, ניצחונות תמיד עושים דברים ליפים יותר ולקלים יותר".

עוד בוואלה!

די מריה כבש בצ'יפ אדיר ובישל למסי, 0:3 לארגנטינה על ונצואלה

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ארגנטינה אנחל די מריה, ליאונל מסי. רויטרס
הוא בוודאות יעזוב את הנבחרת אחרי המונדיאל. די מריה/רויטרס

בעוד מסי רק רמז בנושא והשאיר פתח לכך שימשיך בנבחרת גם מעבר לשנה הנוכחית, אנחל די מריה שהבקיע בצ'יפ אדיר פרסם לאחר המשחק פוסט באינסטגרם ובו אישר שהניצחון על ונצואלה היה משחקו האחרון בנבחרת על אדמת ארגנטינה, משמע שהוא יפרוש מהאלביסלסטה לאחר גביע העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully