וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה כבש בצ'יפ אדיר ובישל למסי, 0:3 לארגנטינה על ונצואלה

שחקני פריז סן ז'רמן כיכבו במשחק הבית האחרון של האלביסלסטה שכבר הבטיחה את מקומה במונדיאל בקטאר, ניקו גונסאלס כבש ראשון

תקציר: ארגנטינה - ונצואלה 0:3/ספורט1

משחקי מוקדמות מונדיאל 2022 בקטאר בדרום אמריקה יצאו לדרך אתמול, אבל הלילה (בין שישי לשבת) נבחרת ארגנטינה אירחה את ונצואלה ולא התקשתה לנצח אותה 0:3 במשחק הבית האחרון שלה במוקדמות. ארגנטינה כבר הבטיחה את מקומה בגביע העולם שייערך בחודשים נובמבר-דצמבר וגם היא ממתינה להגרלת הבתים שתיערך ביום שישי, אבל היום זכתה לשמח את אוהדיה במה שיהיה ככל הנראה משחקה האחרון על אדמתה לפני המונדיאל בחורף.

ונצואלה מדורגת במקום האחרון במוקדמות בדרום אמריקה והיא מזמן איבדה את הסיכוי להעפיל לקטאר, אולם הצליחה להקשות על האלביסלסטה כמעט עד סיום המחצית הראשונה. אז, בדקה ה-39, הסכר נפרץ כאשר רודריגו דה פול מצא את החלוץ ניקו גונסאלס, שגלש לכדור ומתוך רחבת החמש קבע 0:1 לארגנטינה במחצית.

שחקני נבחרת ארגנטינה אנחל די מריה, ליאונל מסי. רויטרס
סיום מושלם. די מריה ומסי/רויטרס

ארגנטינה לא לחצה על הדוושה יתר על המידה במחצית השנייה, אולם ככל שחלף הזמן פערי האיכות בין הנבחרות עשו את שלהם וגם הכניסה של אנחל די מריה מהספסל בהחלט עשתה את שלה. "האטריה" נכנס בדקה ה-70 ובחלוף תשע דקות הוא הבקיע בצ'יפ אדיר מחוץ לרחבה.

את תוצאת הסיום קבע חברו בפריז סן ז'רמן, מסי כמובן עם שערו ה-81 בנבחרת בדקה ה-82, אחרי שהתמסר עם די מריה ואותו דאבל-פס מופלא הסתיים בכך ש"הפרעוש" ניצב לבדו מול השוער ואמנם לא בעט טוב, אבל זה היה קרוב מדי בשביל לא למצוא את הרשת ולקבוע 0:3 לארגנטינה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully