וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יישאר בברוקלין? קיירי: "אין מצב שאני עוזב את מספר 7"

עודכן לאחרונה: 26.3.2022 / 19:11

כוכב ברוקלין יכול להפוך לשחקן חופשי בקיץ, אך סיפק הצהרה: "רוצה לבנות מורשת יחד עם דוראנט". קיירי עם ממוצע של 43.8 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים

אוהדי פילדלפיה נגד בן סימונס/מתוך טוויטר

בברוקלין קיבלו בשמחה רבה את הבשורה לפיה קיירי אירווינג, סרבן החיסונים הבכיר ב-NBA, קיבל אישור לשחק בניו יורק ויעמוד לרשות הקבוצה מעתה גם במשחקי הבית. אלא שייתכן מאוד שאוהדי הנטס יהנו מהרכז המצוין לא רק בעונה הזו, אלא גם בעונות הבאות ואולי עד הפרישה שלו.

קיירי, שמחזיק באופצייה על חוזהו לעונה הבאה ויכול אם הוא רוצה להפוך להיות שחקן חופשי בקיץ, סיפק התייחסות ראשונה העונה לגבי עתידו ואמר: "אין מצב שאני עוזב את מספר 7 (דוראנט). אני רוצה לבנות מורשת בברוקלין יחד עם דוראנט".

שחקני ברוקלין נטס קיירי אירווינג, קווין דוראנט. Sarah Stier, GettyImages
יביאו אליפויות לברוקלין? קיירי ודוראנט/GettyImages, Sarah Stier

אם קיירי אכן יממש את ההבטחה שלו, מדובר בבשורות טובות מאוד לברוקלין במיוחד בהתחשב בכושרו המדהים של השחקן לאחרונה. קיירי, שלא מזמן קבע שיא קריירה של 60 נקודות נגד אורלנדו, מחזיק בארבעת המשחקים האחרונים ממוצעים מטורפים של 43.8 נקודות, 5.8 אסיסטים וכמעט שתי חטיפות למשחק. קיירי קולע באחוזים מדהימים (62 אחוז מהשדה ו-61 אחוז מחוץ לקשת).

יחד עם קווין דוראנט ובתקווה שבן סימונס יחזור לכשירות עד הפלייאוף, ברוקלין אמורה להיות שוב הקבוצה החזקה ביותר במזרח וזו שכולן ירצו לנצח בדרך לאליפות. ברוקלין פתחה את העונה מצוין, אבל הידרדרה בגלל הפציעה של דוראנט והעובדה שקיירי לא שיחק במשחקי הבית מאז התפרצות הקורונה. הלילה תתארח ברוקלין למשחק קריטי מבחינתה אצל מיאמי מוליכת המזרח ותנסה להתקרב למקום השישי שמקנה כרטיס אוטומטי לפלייאוף.

אגב, לפי הדיווחים בארה"ב הבכורה של סימונס בברוקלין קרובה מתמיד. הפורוורד האוסטרלי שסובל מכאבים בגבו מאז שהגיע לקבוצה בטרייד עם פילדלפיה על הארדן, טס עם קבוצתו לפלורידה למשחק מול מיאמי והעיד שהוא סובל מ"הרבה פחות כאבים". לא ברור אם סימונס ישחק כבר מול מיאמי, אבל הבכורה שלו תהיה ככל הנראה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully