וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה לאחר שיא הקריירה: "האחוזים שלי התיישרו ויעלו בהמשך"

הישראלי שקלע 21 נקודות בניצחון וושינגטון בדטרויט, הודה בסיום: "קבוצות נותנות לי לזרוק, אבל זה לא אומר שלא אעשה זאת. מרגיש שאני מתבגר"

דני אבדיה אחרי הניצחון על הלייקרס/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

"לא ידעתי שיש לי דאבל-דאבל", כך אמר הבוקר (שבת) דני אבדיה לאחר שרשם שיא קריירה ב-NBA וסייע לוושינגטון וויזארדס לנצח 97:100 בדטרויט. הפורוורד הישראלי, ששיא הקריירה שלו עד כה היה 20 נקודות נגד מיאמי בשנה שעברה, לא רק קלע 21 קודות ומהן 17 במחצית הראשונה, אלא גם קלע באחוזים טובים (7 מ-16 מהשדה, 3 מ-7 לשלוש, 4 מ-4 מהקו) וגם קטף 10 כדורים חוזרים, מסר 4 אסיסטים וחסימה אחת.

אבדיה התייצב מול המיקרופונים כבר במחצית והצהיר "אני מאמין בעצמי" וגם סיפר שתמיד קל יותר להצליח כשהזריקה הראשונה נכנסת, אולם בסיום המשחק אמר במסיבת העיתונאים: "היה כיף כי כל הקבוצה היתה בקצב וכולנו נהנינו על הפרקט. בליגה הזו חייבים להתכונן לכל משחק ולמצוא דרך להצליח בכל לילה מחדש. אני הרגשתי טוב עם הקליעה שלי, אני תמיד מאמין בה. האחוזים שלי התיישרו, אני עובד מאד קשה על הקליעה ואני חושב שהאחוזים עוד יעלו בהמשך. אני צריך להיות ממוקד בכל קליעה, לדעת שהקליעה תיכנס. יציבות זה דבר מאוד חשוב בליגה הזו".

כשנשאל איך הוא יישמור על אותה יציבות, אמר אבדיה: "לא בכל לילה אקלע 17 נקודות במחצית הראשונה או אקבע שיא קריירה, אבל צריך להכיר את התפקיד שלך, לדעת איפה יותר נוח לך, איך להשתמש בגודל וביתרונות. אלו דברים שאני לומד ככל שאני משחק, בתקווה שאוסיף אלמנטים ואמצא דרך להישאר יציב. לא הייתי יכול לקלוע בלי חבריי לקבוצה, אז מגיע להם קרדיט".

אבדיה גם נשאל על הביקורות מהתקופה האחרונה בה התקשה לקלוע: "קבוצות נותנות לי את הקליעה מבחוץ בגלל האחוזים, לפעמים מתייחסות אליי כאילו אני לא יכול לקלוע. זה לא אומר שלא אזרוק. אני יודע מה אני יכול לעשות וגם אם הקליעות לא נכנסות, אני לא לוקח את זה באופן אישי ואמשיך לזרוק. אם הן רוצות לתת לי מרחק, מבחינתי זה טוב, יותר זריקות חופשיות. הביטחון שלי טוב, מרגיש טוב על הפרקט, הגוף טוב - אני מרגיש שאני מתבגר, יותר משוחרר ואני שמח לעזור לקבוצה לנצח".

עוד בוואלה!

שיא קריירה של 21 נקודות לדני אבדיה, וושינגטון ניצחה בדטרויט

לכתבה המלאה
דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס. רויטרס
"ידעתי שאקלע את הזריקות". אבדיה/רויטרס

שתי הנקודות האחרונות של אבדיה הן גם למעשה היו אלה שהכריעו את המפגש, כי הוא דייק מהקו פעמיים וקבע 97:100, הותיר כדור אחרון לדטרויט שלא הצליחה לכפות הארכה. על כך אמר הישראלי: " אני ממש מאמין בעונשין שלי אז לא היתה לי בעיה לקחת את הריבאונד, להחזיק את הכדור ושיעשו עליי עבירה כי ידעתי שאני הולך לשים את הזריקות כמו גדול. היה ממש כיף. לקבל יותר אחריות לזרוק יותר מבעבר. מרגיש טוב. נהניתי היום כי הכדור זז, שיחקנו יחד, דיברנו בהגנה. ממש היה לי כיף לשחק היום. מרגיש טוב להגיע למקומות שאתה טוב בהם. אני נהנה לייצר לאחרים, לתת אסיסטים לחברים שלי לקבוצה. להמשיך להיות אגרסיבי, להאמין בקליעה, לעבוד קשה ואני אוסיף עוד דברים. מקווה שזה יהפוך למשהו יותר שגרתי. להישאר עם הרגליים על הקרקע ולנסות לנצח כמה שיותר במה שנשאר".

ווס אנסלד ג'וניור, מאמן וושינגטון, הוסיף: "דני היה ממש טוב, במיוחד בפתיחה, שיחק אגרסיבי, היה טוב בפיקנרול כסקורר או כיוצר לאחרים. הוא התעייף טיפה, הרצנו אותו טיפה יותר מדי אבל אהבתי את החבורה שהיתה על הפרקט. הוצאנו והחזרנו אותו. היה לו ערב ממש טוב".

קריסטפס פורזינגיס, שקלע 30 נקודות, התייחס גם הוא לאבדיה: "דני היה נהדר. הביטחון שלו גדל ככל שהמשחק נמשך. הוא נראה נינוח. הוא מראה את הקטעים האלו שהוא ממש טוב ונוח לו. עכשיו העבודה שלו היא להיות יותר יציב עם הרגעים והמשחקים הטובים ולהמשיך לצמוח כשחקן. אני חושב שכולם אהבו לראות אותו משחק כל כך טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully