וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא קריירה של 21 נקודות לדני אבדיה, וושינגטון ניצחה בדטרויט

הפורוורד הישראלי שבר את שיאו הקודם (20) וגם קטף 10 ריבאונדים, מסר 4 אסיסטים והכריע את המפגש עם שתי זריקות עונשין ב-32 דקות על הפרקט, הוויזארדס השיגו 97:100 בעיר הבוכנות

דני אבדיה אחרי הניצחון על הלייקרס/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה הצליח להשאיר את המשבר מאחוריו. הפורוורד הישראלי התאושש לאחרונה ממשבר קליעה, והלילה (בין שישי לשבת) גם רשת את הופעת השיא שלו ב-NBA כאשר קלע 21 נקודות וקבע שיא קריירה בניצחון של וושינגטון וויזארדס 97:100 בדטרויט.

שיא הנקודות של אבדיה בליגה הטובה בעולם נרשם בינואר 2021, אז קלע 20 נקודות נגד מיאמי היט, אלא שהלילה הוא רשם את הופעת השיא שלו כשקלע 21 נקודות (7 מ-16 מהשדה, 3 מ-7 משלוש ו-4 מ-4 מקו העונשין), לקח 10 כדורים חוזרים, מסר 4 אסיסטים וגם הוסיף חסימה ב-32 דקות. אבדיה ירד למחצית עם 17 נקודות, מהן 13 רק ברבע השני, ואת השיא האישי ניפץ עם שתי זריקות עונשין שלמעשה הכריעו את ההתמודדות במשחק בו הפיסטונס כבר שבו מפיגור של 17 נקודות הפרש, אולם במהלך האחרון לא הצליחו לכפות הארכה.

נזכיר כי אבדיה בלט נגד דטרויט גם במפגש האחרון שלו מולה כשקלע 12 נקודות וקבע את שיא 15 הריבאונדים שלו במשחק. "כשהזריקה הראשונה נכנסת אז תמיד יותר קל להישאר בקצב ולשמור עליו, אבל אני מאמין בעצמי ובקליעה שלי", אמר אבדיה במחצית, "אני רק צריך להיות מפוקס יותר, סבלני יותר. הרבה פעמים אני קולע זריקות קשות ומחטיא את הקלות".

הקלע הבולט של הוויזארדס במשחק היה הסנטר קריסטפס פורזינגיס שקלע 30 נקודות והוסיף 10 כדורים חוזרים וכן בלט רוי האצ'ימורה שקלע 11 נקודות, מלבדם לא היו שחקנים נוספים של הוויזארדס שקלעו בספרות כפולות. את קלעי הקבוצה המקומית הובילו מרווין באגלי וקייד קנינגהאם עם 25 ו-22 נקודות בהתאמה.

כעת הוויזארדס במאזן 42:31, אבלה הקבוצה במרחק גדול מאטלנטה הוקס (37:37) בקרב על הפליי-אין וספק אם תצליח להשתחל אליו בישורת האחרונה, בוודאי כשיריבתה הבאה תהיה גולדן סטייט וורייורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully