וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי סירב להתראיין, דוראנט הודה: "שמח שכל זה מאחורינו"

ברוקלין נרגשת לקראת חזרתו של אירווינג למשחקי הבית החל מהמפגש נגד שארלוט (שני, 02:30), KD אמר בכנות: "זה כל השנה ישב לנו בראש"

תגובות אנשי מכבי תל אביב לאחר הניצחון 74:75 על ריאל מדריד/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

כל עוד לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, מחר בלילה (שני, 02:30) יערוך קיירי אירווינג את הופעת הבכורה שלו השנה במשחק בית ב-NBA. כוכב ברוקלין נטס סירב להתחסן נגד קורונה ועל פי חוקי העיר ניו יורק כלל לא היה רשאי להיכנס לאולם, אולם ראש העיר אריק אדאמס הודיע שלשום על הסרת ההגבלות הנוגעות לספורטאים לא מחוסנים וכך נסללה דרכו של אירווינג בחזרה גם למשחקי הבית של הנטס, החל מהמשחק הביתי הקרוב נגד שארלוט.

ברוקלין עוד תתארח הלילה במיאמי (03:00) והיא זקוקה לניצחונות לאור העובדה שהיא רק במקום השמיני במזרח, אבל השיח ביממה האחרונה הוא בעיקר סביב חזרת קיירי אירווינג שסירב לדבר עם התקשורת לעת עתה, על אף שרק באמצע השבוע טען שהוא מחכה לרגע שיוכל לדבר על התקופה הארוכה מחוץ לפרקט והחודשים שבהם היה רשאי לשחק רק מחוץ לניו יורק.

קיירי אירווינג ברוקלין. GettyImages
בניו יורק מתרגשים לראותו שוב על הפרקט בעיר. קיירי אירווינג/GettyImages

לכן, מי שהתייצב בעמדת הראיונות היה קווין דוראנט שאמר: "חיכינו לזה זמן רב, זו תקופה מרגשת עבור אוהדי ברוקלין וגם ניו יורק שיוכלו כעת לצפות בשחקן שחוזר הביתה. זה חשוב לנו מאוד כקבוצה, אנחנו שמחים שהוא חוזר ואנחנו מצפים כעת לסיים את העונה בצורה החזקה ביותר. אני בעיקר שמח שכל זה מאחורינו".

אירווינג נצפה רק לפני כשבועיים לראשונה באולם הביתי של הנטס כשרכש כרטיס וישב ביציע, ודוראנט הודה שהייתה זו סוגיה שהוא חש הקלה כשעת כשהיא הגיעה לסיומה: "אנחנו לא נבכה על חלב שנשפך, מה שהיה היה", המשיך KD, "אבל אני לא נאיבי ויודע שהמטס והיאנקיז (קבוצות הבייסבול בעיר) הן בעלות השפעה גדולה מאוד בעיר ואני משוכנע שדברים השתנו כשהן נכנסו לתמונה. זו הוכחה נוספת לכך שלספורט יש חשיבות גדולה מאוד בערים המובילות ואני שמח שהגענו לרגע זה. האוהדים בניו יורק מתרגשים מאוד".

לסיום אמר KD, כשבאמצע השבוע עוד סיפר על התסכול בו נמצא קיירי בעקבות ההגבלות שאוסרות עליו ליטול חלק במשחקים בניו יורק: "הוא ידע שהיום הזה יגיע ופשוט חיכה בסבלנות. כולנו חיכינו וכעת אנחנו יכולים להמשיך הלאה. אני בעיקר שמח שלא נישאל ונצטרך לדבר על זה שוב, זה ישב לנו בראש כל השנה וכעת אפשר להתקדם".

מכיוון שלא יכול היה לקחת חלק במשחקי הבית וגם החמיץ את פתיחת העונה ורק בתחילת ינואר השנה חזר לפרקט, לאירווינג יש 20 הופעות ובהן קלע 28.5 נקודות ומסר 5.5 אסיסטים ב-36.5 דקות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully