וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון נעצרה אחרי 4 ניצחונות בתבוסה 99:78 בגליל העליון

עודכן לאחרונה: 26.3.2022 / 22:39

נמרוד לוי סיפק את אחד ממשחקיו הטובים העונה והשאיר את הצפוניים במאבק על מקום בבית העליון, שם נמצאת גם הפועל חיפה שדרסה 53:80 את הפועל באר שבע עם הצגה של סקוטי ג'יימס

המחזור ה-15 בליגת העל יושלם הערב (שבת) עם שני משחקים שנדחו ממועדם המקורי: הפועל גליל עליון הביסה את הפועל חולון בכפר בלום, ולאחר מכן הפועל חיפה דרסה בחוץ את הפועל באר שבע.

הפועל גליל עליון - הפועל חולון 78:99

דווקא לאחר ההישג בזירה האירופית, בדמות ההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א שנה שנייה ברציפות, הסגולים נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים בתבוסה קשה בכפר בלום. המארחת קטעה רצף של שלושה הפסדים ובכך השאירה לעצמה סיכוי לשחק בבית העליון לאחר תום העונה הסדירה. כבר מהפתיחה היה ברור לאן הרוח נושבת, כאשר מלבד דקות ספורות שבהן הפועל חולון הצליחה להפוך פיגור דו ספרתי למינוס שלוש, החבורה של ברק פלג שלטה ללא עוררין במשחק וברבע השלישי ברחה ליותר מ-20 הפרש. נמרוד לוי סיפק את אחד המשחקים הטובים שלו העונה, ודי ג'יי קנדי שימש כינור שני עבור גליל עליון שחגגה לעיני הקהל הביתי. בצד השני רק פרדי בורדיון הופיע, והאורחת סבלה בעיקר ממשחק חלש של ג'ו רגלנד.

קלעו לגליל עליון: נמרוד לוי 23 (8/12 מהשדה) ו-10 ריבאונדים, די ג'יי קנדי 17, שאבון לואיס 13 ו-6 אסיסטים, אייק אירייבו 12, ברייס וושינגטון 10, אייזיאה אייזנדורף 9, איתי מושקוביץ 8, כרם משעור 5, גבי צ'אצ'אשווילי 2 ו-8 ריבאונדים.

קלעו להפועל חולון: פרדי בורדיון 24 (5/7 לשלוש), טיירוס מגי 14, היידן דלטון 9, סטיב זאק 8 ו-6 ריבאונדים, רפי מנקו 7, גיא פניני 5, ג'ו רגלנד 4, עומר טל 3, אופק פוגלמן ומייקל קייזר 2 כל אחד.

גיא פניני, שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
תבוסה קשה לחולון. גיא פניני/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1:

פניני קלע את הנקודות הראשונות במשחק, אלא שאז הסגולים נתקעו במשך כמעט שבע דקות ללא נקודות, דבר שגליל ניצלה כדי לרוץ 0:13. פניני היה זה שעצר את הסחף במהלך של סל ועבירה, עומר טל הוסיף חדירה ואסיסט לשלשה של בורדיון שצימק ל-17:10. לואיס החזיר את הפער ל-11 עם שני סלים קלים, בורדיון סחט עבירה ודייק מהקו כדי להוריד ל-21:12 בסוף הרבע.

רבע 2:

מנקו חזר עם שלשה ואסיסט לקייזר ורגלנד צימק ל-22:19, אך המארחת יצאה לעוד ריצה של 0:11 עם שתי שלשות של קנדי - וגודס הזעיק פסק זמן בפיגור 14. זה לא עזר, כי לואיס מסר אסיסטים לוושינגטון ולוי, ושלשה של משעור חתמה את המחצית הראשונה ב-32:46 לגליל עליון.

רבע 3:

רגלנד ומגי קירבו מעט את חולון, אבל אייזנדורף עם שני סלים רצופים העלה ל-39:52. הצפוניים המשיכו לדהור עם נקודות של אירייבו, לוי וצ'אצ'אשווילי, מגי השיב בחמש משלו אבל הסגולים התפרקו כשלואיס ואייזנדורף הגדילו ליתרון שיא - 45:69. רצף של שבע נקודות מבורדיון מזער נזקים, בדרך ל-54:73 בתום 30 דקות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני הפועל גליל עליון חוגגים. לילך וייס רוזנברג
ניצחון אדיר וחשוב. שחקני גליל עליון/לילך וייס רוזנברג

הפועל באר שבע - הפועל חיפה 80:53

קבוצתו של אלעד חסין התאוששה מהתבוסה בידי הפועל תל אביב עם ניצחון מוחץ בהיכל הקונכייה. הפועל חיפה, שהגיעה למשחק עם מאזן החוץ הגרוע ביותר בליגה וללא ג'יימס אניס, נעצרה ללא נקודות במשך מחצית מהרבע הראשון, אבל אז השתלטה על העסק בראשות סקוטי ג'יימס שהיה בלתי עציר הערב וסיפק את שיא הנקודות שלו בישראל. באר שבע סיפקה ערב התקפי חלש להחריד, כשרק קודי דמפס ועמית זיס הופיעו, ועלולה לרדת למקום הלפני אחרון אם הפועל אילת תנצח מחר את מכבי ראשון לציון.

קלעו להפועל באר שבע: קודי דמפס 20 ו-3 חטיפות, עמית זיס 13, דרק פארדון 9 ו-8 ריבאונדים, אמיר בל 5, טראוויס ווריק 3, ג'וניור איטו 2, עידו שבת 1.

קלעו להפועל חיפה: סקוטי ג'יימס 25 נקודות (3/6 לשלוש) ו-8 ריבאונדים, קאדים אלן 17 ו-7 ריבאונדים, עמית שמחון 12, ספנסר וייס 8 ו-9 ריבאונדים, וויל ריימן 7, ג'יימס דיקי 6 ו-7 ריבאונדים, גרגורי ורגאס 5 ו-9 אסיסטים.

סקוטי ג'יימס, הפועל חיפה. ברני ארדוב
שיא נקודות בישראל. סקוטי ג'יימס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

סקוטי ג'יימס קלע 12 מ-16 הנקודות של הפועל חיפה בפחות מחמש דקות, אלא שאז קבוצתו נקלעה לבצורת ולא קלעה עד סוף הרבע, כאשר דמפס הוליך את באר שבע ליתרון 16:19 בהפסקת הרבעים.

רבע 2:

פארדון ודמפס החזיקו את באר שבע בדקות הראשונות, אולם אלן התחמם ברבע השני וג'יימס שמר על הידית הלוהטת בדרך לבריחה הגדולה - 30:47 להפועל חיפה אחרי מחצית אחת.

רבע 3:

למרות דקות לא רעות בכלל של עמית זיס, שחקניו של אלעד חסין שמרו על הפער גם ברבע השלישי בהובלתם של וייס ואלן. 10 דקות לסיום, לוח התוצאות הראה 42:66 לחיפאים.

רבע 4:

החגיגה של סקוטי ג'יימס נמשכה גם ברבע הרביעי, וביחד עם עמית שמחון השניים הגדילו את ההפרש לשיא של 27 נקודות, שנשמר עד הסיום - 53:80 להפועל חיפה.

משחקי ליגת העל יימשכו גם מחר, כאשר מכבי ראשון לציון תארח את הפועל אילת לקרב תחתית חם. הפועל חולון תשחק שוב כבר ביום שני, בבית מול הפועל תל אביב במפגש טעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully