וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה משתפר בהובלת הכדור, הוא יכול לפרוח בהרבה היבטים"

רכז הוויזארדס איש סמית' החמיא לישראלי: "יש לו הרבה יכולות, והן מתגלות לאט אבל בטוח. שמעתי שבאירופה הוא הוביל כדור מצוין"

דני אבדיה אחרי הניצחון על הלייקרס/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

מאז שבראדלי ביל החליט לעבור ניתוח והוויזארדס ויתרו מעשית על הניסיון להעפיל לפלייאוף, דני אבדיה החל לקבל יותר הזדמנויות להוביל את הכדור ולקבל החלטות בהתקפה של וושינגטון. חברו לקבוצה של הישראלי, הרכז איש סמית', התייחס אמש (רביעי) ליכולות של אבדיה כפליימייקר במהלך מסיבת עיתונאים.

"דני משתפר בזה, שמעתי שבאירופה הוא היה מצוין בזה", אמר סמית'. "הוא יכול לפרוח בהרבה אספקטים על המגרש, ואני חושב שהמאמן מנסה להוביל אותו לאזורים האלה. בין אם זה בפיק אנד רול, במצבי קליעה ממסירה, בהגנה. יש לו הרבה יכולות, והן מתגלות לאט אבל בטוח. הוא היה מצוין בפיק אנד רול במחצית הראשונה נגד יוסטון ונגד דנבר, הוא מסוגל להוביל את הכדור ולעשות מהלכים. הוא הולך ומשתפר".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
מעורב יותר בהובלת הכדור. דני אבדיה/GettyImages, G Fiume

בהמשך לדבריו, סמית' נשאל עד כמה הגובה (2.05 מטר) מהווה יתרון עבור אבדיה כמוביל כדור, והשיב: "גודל זה חשוב. ראיתי אותו עושה מהלך על דניס שרודר, שהוא שומר מצוין. הוא השתמש בכוח שלו והצליח לסיים מעליו. זה מרשים, הוא ממשיך לצמוח ולהשתפר והגובה הוא יתרון משמעותי".

עוד בוואלה!

אחד המנהלים ב-NBA מודה: לא הערכנו מספיק את הפוטנציאל של דני אבדיה

לכתבה המלאה

המשחק נגד ניו יורק ניקס, בו סיים ללא אסיסטים, היה יוצא דופן בין חמשת האחרונים של אבדיה, שהיה מעורב יותר בהוצאה לפועל של התקפת וושינגטון. נגד גולדן סטייט, הלייקרס ויוסטון הוא מסר אסיסטים בכל משחק, בעוד מול דנבר הוא רשם שלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully