וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל מביט מהצד, ומנתח מה עובר על דני אבדיה. זה נשמע מעודד

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 11:22

הכוכב הפצוע של וושינגטון מסביר מה מקשה על הישראלי (ריבוי התפקידים), אבל גם יודע למה צפוי לו "עתיד ורוד". גם פרשן "אתלטיק" מזהה: אבדיה מקבל הזדמנות חדשה, ומנצל אותה היטב

דני אבדיה אחרי הניצחון על הלייקרס/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון ממשיכה להפסיד ולהידרדר, והלילה (בין שני לשלישי) ספגה הפסד נוסף, 115:97 ביוסטון, במשחק שבו הוליכה כבר ב-23 הפרש. וושינגטון ירדה למאזן 41:30, מה שאומר שהוויזארדס השלימו עונה רביעית ברציפות בלי מאזן חיובי. זה היה הפסד שביעי בשמונת המשחקים של הוויזארדס, שמתקשים להשיג ניצחון לאחרונה, גם אחרי הטרייד של קריסטפס פורזינגיס.

הלילה וושינגטון שיחקה בלי קייל קוזמה, שסובל מכאבים בברך, ובקבוצה מעדיפים שלא לסכן אותו במשחקים חסרי חשיבות. היא כמובן משחקת עד תום העונה בלי כוכבה הגדול בראדלי ביל. בהיעדרם, שחקני המשנה נדרשים לקחת פיקוד. אומנם פורזינגיס שוב היה הקלע הבולט, כשסיים עם 23 נקודות, אבל גם דני אבדיה מקווה לקחת את ההזדמנות ולנצל את הדקות שהוא מקבל על מנת לקבל עוד ביטחון ולהוכיח שמקומו בקבוצה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Justin Ford, GettyImages
לוקח את הכדור, מנצל הזדמנויות. אבדיה/GettyImages, Justin Ford

ג'וש רובינס, העיתונאי שמכסה את וושינגטון וויזרדס עבור ה"אתלטיק", כתב: "הוויזארדס ממשיכים לעשות מאמץ מודע ומכוון לשים את הכדור בידיים של דני אבדיה ולבקש ממנו לנהל משחק ולעשות מהלכים. זו הזדמנות התפתחותית גדולה עבור אבדיה, והוא מתמודד איתה היטב".

ואכן, לאבדיה היו כמה דקות טובות, בעיקר במחצית הראשונה שבה וושינגטון שלטה, והישראלי ניהל משחק, הריץ את הקבוצה קדימה וסיים עם ארבעה אסיסטים בסך הכל כשהוא מנצל לא רע את הפיקנ'רול. מבחינת קליעה זה פחות עבד לאבדיה, שסיים עם 7 נקודות ו-9 ריבאונדים, עם 3 מ-8 מהשדה ו-0 מ-3 מהשלוש.

על פי צ'ייס יוז מ"NBC", "אבדיה הראה סימנים חיוביים בניהול המשחק. הייתה לו סדרה של מסירות יצירתיות שחתכו את ההגנה. אלה היו המהלכים שהפכו את אבדיה לשחקן מבוקש לפני הדראפט של 2020. יש לו יכולות ייחודיות בניהול משחק, שעד עתה הוא לא ניצל מספיק ברמת ה-NBA. אבל הלילה הוא הראה מה הוא מסוגל לעשות, ובמגוון רחב של מצבים... היו מספר פעמים שבהם הוא הריץ את ההתקפה במהירות, והוביל לדברים טובים".

בראדלי ביל התראיין בוושינגטון וניתח קצת את מצב הקבוצה. ביל הבהיר שהוא מרוצה מהטרייד על פורזינגיס, כי הקבוצה זקוקה לעוד שחקן בכיר: "אין סיכוי שמישהו בליגה הזאת יכול להגיד שהוא מסוגל לקחת אליפות לבד, או אולסטאר שיכול להגיד שהוא יכול לנצח משחקים לבד. זה לעולם לא יקרה, ומעולם לא קרה. אז כשיש לצדך עוד מישהו, זה ללא ספק משהו שהוא חובה". ביל כינה את הטרייד "מרגש" וכינה את הסנטר הלטבי כ"איש גדול ודומיננטי".

מנגד, ביל יודע שוושינגטון צריכה שיפור בקו האחורי. "אנחנו צריכים גארדים גדולים יותר, אנחנו צריכים יותר שחקנים שיכולים לחדר לצבע, יותר שחקנים ששולטים בכדור, יותר שחקנים שיכולים לייצר לעצמם מקום, אבל גם יכולים לקלוע שלשות". הלילה וושינגטון הייתה 6 מ-29 מעבר לקשת, וביל יודע שהקבוצה במקום האחרון בליגה מבחינת קליעת שלשות (10.5 למשחק): "צריך למצוא קלעים, אנחנו בהחלט זקוקים לזה. ראיתם מה היה הלילה. הקליעה שלנו הייתה זוועה כל השנה. זה ללא ספק אזור שבו אנחנו זקוקים לשיפור".

עוד בוואלה!

וושינגטון איבדה יתרון 23 והפסידה ליוסטון, 7 נק' ו-9 ריב' לדני אבדיה

לכתבה המלאה
בראדלי ביל, שחקן וושינגטון וויזארדס. G Fiume, GettyImages
מאמין בדני. ביל/GettyImages, G Fiume

לא ברור אם בביקורת הזו ביל התייחס לדני אבדיה, אבל כשהוא נשאל ישירות על הטריו הצעיר של וושינגטון שמקבל עכשיו הזדמנות - דני אבדיה, רוי האצ'ימורה ןקןרי קיספרט - ביל נשמע אופטימי, במיוחד לכל הנוגע לישראלי. "אני מאוד מתרשם, מכל השלושה", אמר. כשנשאל על אבדיה, ביל אמר: "דני משתפר באופן עקבי. זה קשה, כי דני הוא מאוד ורסטילי. אנחנו מנסים לשים אותו בעמדה 3, וב-4, לפעמים מציבים אותו בעמדה 1. אנחנו מזיזים את דני ממקום למקום. אני אוהב את העובדה שהוא פתוח לזה.

"הוא לא יושב ובוכה ואומר, 'אני לא יכול לעשות את הדבר הזה והזה'. הוא לא מציב לעצמו גבולות. הוא רוצה ללמוד, הוא כל הזמן שואל מיליון שאלות ומקבל את האתגרים. אני תמיד מחשיב אותו כאחד השומרים הכי טובים שלנו. הוא גבוה, ויודע לנצל את זה. יש לו עתיד סופר-ורוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully