וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון איבדה יתרון 23 והפסידה ליוסטון, 7 נק' ו-9 ריב' לדני אבדיה

הישראלי היה חלק מהדקות הטובות של וושינגטון ו"הזכיר למה נחשב לכישרון מבטיח" כשניהל משחק וחילק 4 אסיסטים, אבל וושינגטון נכנעה 115:97 לרוקטס, שנהנו מיום אדיר של כריסטיאן ווד (39 נקודות, 8 מ-9 מהשלוש)

דני אבדיה אחרי הניצחון על הלייקרס/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון הוסיפה הלילה (בין שני לשלישי) עוד הפסד מביך לרשימת הפסדים מביכים, כשנוצחה 115:97 ביוסטון במשחק שבו הוליכה כבר ב-23 הפרש. וושינגטון ירדה למאזן 41:30, מה שאומר שהוויזארדס השלימו עונה רביעית ברציפות בלי מאזן חיובי. זה היה הפסד שביעי בשמונת המשחקים של הוויזארדס, שפשוט מתקשים להשיג ניצחון לאחרונה, גם אחרי הטרייד של פורזינגיס.

וושינגטון, כזכור, כבר איבדה יתרון 35 נקודות העונה מול הקליפרס, והלילה, לאור העובדה שהוליכה ב-23 וברבע הרביעי כבר פיגרה ב-20, למעשה אפשרה ליריבה שלה להשלים מהפך של 43 נקודות. כריסטיאן ווד הצטיין בשורות הרוקטס (54:18) עם 39 נקודות ב-8 מ-9 מהשלוש.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול יוסטון רוקטס. רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול יוסטון רוקטס/רויטרס

דני אבדיה סיים את המשחק עם 7 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. לאורך דקות ארוכות הוא היה הפליימייקר של הקבוצה, וסיפק כמה מסירות יפות ויעילות, שעזרו לוושינגטון בדקות הטובות שלה. "אלה המסירות שהפכו את אבדיה לשחקן כל כך מבטיח לפני הדראפט", נכתב עליו הלילה ב-NBC, "הוא הזכיר שוב שיש לו יכולות ייחודיות בהובלת כדור יחסית לגובהו, שעד עתה לא הירבה להפגין ברמת NBA". אבדיה סידר דאנקים לגאפורד ופורזינגיס, חדר היטב בפיק אנד רולים ולא פעם לקח ריבאונד ודחף את הכדור קדימה. עם זאת, הוא שוב התקשה בקליעה, וסיים עם 2 מ-8 מהשדה, כולל 0 מ-3 מהשלוש (3 מ-4 מקו העונשין). כמו כן, הישראלי הוסיף חסימה אחת ושתי לחטיפות ב-24 הדקות שלו על המגרש.

וושינגטון, כאמור, פתחה מצוין והוליכה ב-13 בתום הרבע הראשון, במהלך הרבע השני ההפרש תפח ועלה ל-23, אבל במחצית השניה חל המהפך האדיר של הרוקטס. הרבע האחרון עוד החל עם יתרון מינימלי של הוויזארדס, אבל ווד ויוסטון פשוט התפוצצו ברבע הרביעי, שבו ניצחו 14:35, והשלימו ניצחון מהנה עבור הקהל הביתי, שראה את הקבוצה האורחת צולפת 20 מ-39 מהשלוש, 51.3 אחוז.

קריסטפס פורזיניגס המשיך להציג יכולת טובה, כשסיים עם 22 נקודות, שורה של הטבעות דומיננטיות, 13 ריבאונדים ו-6 חסימות. עם זאת, וושינגטון סיימה את המשחק עם 6 מ-29 מהשלוש (20 אחוז), ושוב נכנעה ללא קייל קוזמה, שסובל מכאבים בברכו.

כריסטיאן ווד, יוסטון רוקטס. רויטרס
יום אדיר. ווד/רויטרס

אבדיה והוויזארדס יחזרו לפרקט בלילה שבין חמישי לשישי, כשיתארחו אצל יאניס אנטטוקומפו ומילווקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully