וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול עשוי לחזור בשבוע הקרוב, זאיון וויליאמסון יושבת עד סוף העונה

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 17:55

לשמחתה של פיניקס סאנס, מסתמן כי הרכז התאושש מהר מהשבר באגודל וייתכן שישחק כבר בחמישי. כוכב ניו אורלינס לא מתאושש מהפציעה

אוהדי פילדלפיה נגד בן סימונס/מתוך טוויטר

בשורות נהדרות לפיניקס סאנס: הקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר ב-NBA העונה עשויה לקבל בחזרה את כריס פול כבר במהלך הימים הקרובים, כך דיווח היום (שני) כתב "האתלטיק" סם אמיק.

עת הודיעה פיניקס על כך שפול סובל משבר באגודל, ב-20 בפברואר, צוין כי משך ההיעדרות ינוע בין שישה לשמונה שבועות. למרות זאת, חודש בלבד לאחר פציעתו, מסתמן כי הרכז ישוב מוקדם מהצפוי. לטענתו של אמיק, גורמים המעורים בפרטים לא שוללים קאמבק של CP3 כבר במשחק מול מינסוטה טימברוולבס בלילה שבין רביעי לחמישי.

פול עלה על הפרקט וערך אימון קל לפני המפגש בין קבוצתו לסקרמנטו ביום ראשון, ולפי הדיווח כל שנותר מבחינתו זה להיכנס בחזרה לכושר משחק לקראת חזרתו. מצד שני, לפיניקס אין שום סיבה למהר, שכן היא מובילה את טבלת המערב ביתרון של תשעה משחקים על פני ממפיס השנייה, כך שהסאנס כפסע מהבטחת יתרון הביתיות בפלייאוף ויעשו זאת גם ללא הרכז הוותיק.

כריס פול שחקן פיניקס סאנס. Christian Petersen, GettyImages
התאושש מהר. כריס פול/GettyImages, Christian Petersen

סגנית האלופה סיפקה חותמת נוספת לחוזק שלה ב-14 המשחקים בהם כריס פול נעדר, עם 10 ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים בלבד, והנתון הבא יעיד מצוין עד כמה פיניקס טובה: עם כריס פול היא רשמה 82 אחוזי הצלחה, אך גם בלעדיו היא מחזיקה במאזן הטוב ביותר ב-NBA, עם קצת יותר מ-71 אחוזים. גם בלי CP3, השחקנים של מונטי וויליאמס מחזיקים בממוצע האסיסטים הגבוה ביותר מבין כל קבוצות הליגה, ואפילו הכוכב דווין בוקר פרח ללא שותפו לקו האחורי, עם 28.2 נקודות ו-7 אסיסטים בממוצע למשחק מאז הפציעה של פול.

עוד ב-NBA, חוסר הוודאות סביב זאיון וויליאמסון נמשך: לפי "האתלטיק", כוכב ניו אורלינס לא צפוי לחזור לשחק העונה, על אף הדיווחים בשבועות האחרונים לפיהם קצב ההתאוששות שלו מהפציעה מהיר מהצפוי. וויליאמסון שכלל לא שיחק העונה, סובל מפציעה מתמשכת אחרי שנותח בקיץ. לפי הדיווח של שאמס צ'ראניה, וויליאמסון אמנם מתקדם מיום ליום ובשבועות הקרובים יחזור להתאמן במגרשים, אבל עדיין לא אמור להיות מוכן לשחק בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully