וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הדועכת מחכה לסטפן קרי. זה עלול להיות מאוחר מדי

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 13:29

הווריירס ממשיכים להפסיד, סטף הפצוע לוקח את הזמן, סטיב קר לא מרוצה מהגישה של השחקנים (כולל דריימונד גרין), והלו"ז הבעייתי לא יקל: "חייבים רוח לחימה"

דני אבדיה מדבר אחרי ההפסד לגולדן סטייט/האתר הרשמי של הוויזארדס בישראל

גולדן סטייט מציגה לאחרונה יכולת מאכזבת, ותגיע לפלייאוף במצב רחוק מאידיאלי. הלילה (בין ראשון לשני) הווריירס הפסידו 110:108 לסן אנטוניו, במשחק שחשף את הלחץ בקבוצה. דריימונד גרין התעמת פעמיים עם השופטים, ספג שתי עבירות טכניות והורחק, וגם אחרי המשחק סטיב קר התלונן על השיפוט ו"השריקות הביזאריות".

אבל אין זמן להתלונן. הפלייאוף נפתח ב-16 באפריל, ואם אכן גולדן סטייט תסיים רק במקום השלישי במערב (היא כרגע משחק וחצי מתחת לממפיס שבמקום השני, ושני משחקים מעל יוטה שבמקום הרביעי) היא צפויה לפגוש בסיבוב הראשון יריבה קשה: או מינסוטה, אחת הקבוצות הלוהטות בליגה, או דנבר של ה-MVP ניקולה יוקיץ'.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Jed Jacobsohn-Pool, GettyImages
אין זמן להתלונן, אוטוטו מגיע רגע האמת. סטף/GettyImages, Jed Jacobsohn-Pool

ההערכה כרגע היא שסטפן קרי יחזור עוד שבועיים, ויהיה כשיר לפלייאוף, אבל לא ברור באיזה מצב. הלילה הוא שוחח עם התקשורת לראשונה מאז שנפגע בקרסול במשחק מול בוסטון, והוא עדיין נראה צולע, פגוע. "זה בהחלט כאב בהתחלה", אמר, "אבל זה משתפר מדי יום. אני מנסה להעריך את חומרת המצב בזמן אמת, כדי לגלות כמה אפשר להתקדם ובאיזה קצב. אני מנסה להיות סבלני, בידיעה שהמצב ישתפר".

גולדן סטייט כמובן לא תאיץ בסטף כדי להחמיר את הפציעה, אבל גם לא רוצה ליצור כדור שלג. בעונה שעברה בלעדיו המאזן של הווריירס היה 7:2. העונה בלעדיו המאזן הוא 5:2. אם באמת הוא ייעדר שבועיים כפי שגולדן סטייט העריכה לראשונה, עוד יישארו לו 5 משחקי עונה רגילה כדי להיכנס לקצב. הבעיה היא שהוא עלול לחזור לקבוצה בדעיכה, חסרת ביטחון, ואולי קצת תלותית. אחרי שדריימונד גרין נעדר תקופה ארוכה, ההיעדרות הנוכחית של סטף לא מאפשרת לסטיב קר להריץ את הקבוצה שלו בסגל מלא לקראת משחקי ההכרעה.

בנוסף, בלי סטף זה לא ממש עובד לווריירס. קליי תומפסון, אנדרו וויגינס וג'ורדן פול רשמו כמה החטאות קריטיות לקראת הסיום, ובמהלך האחרון סן אנטוניו החטיאה מהעונשין אבל בלבול בריבאונד הובילו לכך שהכדור הגיע לקלדון ג'ונסון, שקלע את הלייאפ המנצח בשנייה האחרונה.

סטיב קר לצד דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. Jed Jacobsohn-Pool, GettyImages
מצפה מדריימונד לגלות אחריות. קר/GettyImages, Jed Jacobsohn-Pool
דריימונד גרין גולדן סטייט. רויטרס
לא רגוע. גרין/רויטרס

"סטף יחזור עם כוחות מחודשים", מעריך סטיב קר, ובעיקר מקווה, "בשנה שעברה הוא החמיץ משחקים והיה לו תקופה מדהימה כשחזר, כי הטעין את הבטריה שלו וחזר עם אנרגיות חדשות, כך שצריך למצוא את המסלול הנכון, להחזיר אותו בזמן, מהר, בלי לסכנו". קר אמר לפני המשחק שבלי סטף, "זו תהיה הזדמנות עבורנו לראות איך אנחנו מסתדרים בלעדיו, בדקות שהוא לא יהיה על המגרש בפלייאוף" - אך כאמור, זה נגמר בעוד הפסד.

"העבירות בסיום היו ביזאריות, אני בהלם", התלונן קר על השיפוט, "אני לא יודע איך אפשר לשרוק את העבירות האלה. אני לא מבין את זה". קר גם לא כל כך אהב את ההתנהגות של דריימונד גרין, שגם אחרי שקיבל טכנית, המשיך להתעמת עם השופט. "ברגע שהוא מקבל את הראשונה, הוא יודע מה צריך לעשות כדי לקבל את השנייה, והוא לא חשב שזה הגיע לו", אמר קר, "אבל הוא לא יכול לתת לזה לקרות, שיזרקו אותו מהמשחק. הוא יודע שגם ככה אנחנו בסגל חסר".

בנוסף, כרגע מצפה לווריירס רצף לא קל: אחרי משחקים באטלנטה ובמיאמי, היא תשחק בוושינגטון ולילה לאחר מכן בממפיס (יריבתה בקרבות המיקום), ובהמשך תארח את פיניקס ויוטה החזקות. קר מצפה לשיפור, גם מבחינה מנטלית, אחרי שהלילה הספרס הובילו בסן פרנסיסקו ב-14 הפרש כבר אחרי הרבע הראשון. "נשארו לנו עוד 11 משחקים, אנחנו מתכוננים לפלייאוף, חייבת להיות לנו תחושת דחיפות", אומר קר, "חייבת להיות לנו רוח לחימה להציג מול היריבה, כבר מהרגע הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully