וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המנהלים ב-NBA מודה: לא הערכנו מספיק את הפוטנציאל של דני אבדיה

בארצות הברית מופתעים מהיכולות ההגנתיות של הישראלי. פורזינגיס מתרשם דווקא מניהול המשחק: "הוא לא חושש לעשות מהלכים, ואני אוהב את זה"

דני אבדיה אחרי הניצחון על הלייקרס/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה מקווה להמשיך במגמת השיפור לקראת סיום העונה, ובימים האחרונים מרבה לקבל מחמאות. אחרי שקלע 17 נקודות מול הלייקרס והראה ניצוצות מיכולת המסירה שלו בהפסד ליוסטון, גם ב-NBA יש מי שמופתע מהיכולות המגוונות של הישראלי, גם אם חלקן עדיין רחוקות מלהיות מלוטשות.

אחד ממנהלי הקבוצות בליגה אף צוטט אמש (שלישי) ב-NBC כאומר ש"לפני הדראפט, לא הצלחנו לראות את הפוטנציאל ההגנתי של אבדיה". לפי הפרסום, "למרות שלאבדיה יש עוד דרך ארוכה לעשות כדי להיות שחקן הגנה יציב, החלק הספציפי הזה במשחק שלו מפתיע לא מעט אנשים ב-NBA".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול יוסטון רוקטס. רויטרס
את זה מעטים ידעו שיש לו. אבדיה בהגנה/רויטרס

יכולת נוספת שאבדיה מקווה להתחיל לראות יותר, קשורה לניהול המשחק, המסירות והטיפול בכדור. הפורוורד בן ה-21 לא קיבל הזדמנויות רבות להראות את האיכויות האלה בליגה הטובה בעולם, אבל במשחק מול יוסטון, כאמור, הראה חלק מהן כשחילק 4 אסיסטים במחצית הראשונה.

גם קריסטאפס פורזינגיס, חברו הטרי של אבדיה לקבוצה, מתרשם. "יש לדני אינסטינקטים טובים עם הכדור. הוא יודע למצוא את החברים לקבוצה פנויים ולדחוף את הכדור בהתקפות מעבר", אמר הלטבי. "הוא לא חושש לעשות מהלכים, זה מה שאני ממש אוהב בו". לדבריו של פורזינגיס, "המסירות שלו די ערמומיות. נגד יוסטון הוא חדר לסל, ידע שאני מתקרב ובום - פשוט מסר לי את לי הכדור בלי להסתכל. זה היה די מגניב, ואני מצפה ממנו להמשיך לעשות מהלכים כאלה בהמשך".

ווס אנסלד ג'וניור, מאמן וושינגטון, גם כן מייחל לזה. "זו עוד חוזקה של דני. הוא יודע לשחק בפיק אנד רול, אבל גם מצטיין במגרש הפתוח. יש לו תחושה טובה למשחק, והוא לאט לאט מתחיל להראות את זה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס ראסל ווסטברוק. רויטרס
פורזינגיס רוצה לראות את אבדיה מקבל יותר החלטות עם הכדור/רויטרס

יחד עם זאת, בוושינגטון עדיין מזהים חוסר יציבות אצל אבדיה, שחקן הרוטציה הכי צעיר בקבוצה בהפרש ניכר. ב-NBC אף ציינו שההוכחה לכך היא המחצית השנייה מול יוסטון, בה לא חילק אסיסט אחד וסיים עם 0 מ-5 מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully