וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "ווסטברוק אמר לי 'אהרוג אותך אם לא תשחק כך בכל משחק'"

רכז הלייקרס חלק רגע מרגש עם הישראלי שקלע 17 בניצחון וושינגטון, כולל שלשה גדולה: "התרגשתי כשהאולם השתולל". מאמנו שיבח את ההתקדמות: "זה מי שדני צריך להיות. ביחס לעונה שעברה, הוא שחקן שונה"

דני אבדיה אחרי הניצחון על הלייקרס/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

יציבות היא לא בדיוק מנת חלקו של דני אבדיה בקריירת ה-NBA הקצרה שלו בכלל, ובעונה הנוכחית בפרט. אבל במשחקים בהם אבדיה מצליח להביא לידי ביטוי את היכולת שבזכותן נבחר כל כך גבוה בדראפט, כל מי שצופה ונמצא בסביבה מבין את גודל הפוטנציאל של הפורוורד הישראלי. הלילה (בין שבת לראשון) הוא היה מהגורמים הבכירים בניצחון המכובד שהשיגה וושינגטון, 119:127 על לוס אנג'לס לייקרס של לברון ג'יימס, עם 17 נקודות, ארבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים שסייעו לוויזארדס לקטוע רצף של שישה הפסדים.

אבדיה היה פעיל מאוד מהרגע שעלה מהספסל ברבע הראשון, שיחק באגרסיביות שאפשרה לו להגיע שש פעמים לקו העונשין (ולדייק משם בכל הזריקות) והפעיל מצוין את חבריו עם מסירות יפות, כשרגע השיא הגיע בדמות שלשה כשנותרה דקה לסיום המשחק שהיוותה נוקאאוט עבור היריבה.

דני אבדיה עם קריסטפס פורזינגיס שחקני וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
הופעה גדולה וניצחון חשוב. אבדיה עם פורזינגיס וסטוראנסקי/GettyImages, Patrick Smith

"קצת התרגשתי כשהאולם השתולל", אמר אבדיה במסיבת העיתונאים לאחר המשחק. "רציתי לקלוע את הזריקות הגדולות האלו והחטאתי קשות. זה קורה, אבל אני יודע שכשהמשחק מונח על הכף וצריך להיות קר רוח, לקחת נשימות עמוקות. אני מאמין בקליעה שלי. תמיד ידעתי לקלוע. לפעמים זה רע ולפעמים טוב יותר. אני פשוט מאמין במשחק שלי".

הישראלי הוסיף לגבי הניצחון: "היה נהדר לשחק הערב. חלקנו את הכדור, היינו שם אחד בשביל השני עם כיסויים ועזרות בהגנה. מאד נהניתי וככה אנחנו צריכים לשחק כל ערב - לא רק בגלל שניצחנו. אני חושב שנלחמנו ועשינו מהלכים גדולים".

המאמן ווס אנסלד ג'וניור, שחסר את קייל קוזמה הפצוע, העניק לאבדיה 32 דקות - יותר מכל שחקן בוושינגטון מלבד קנטאביוס קולדוול פופ. אנסלד ג'וניור ידע לבקר את אבדיה לאחר משחקים פחות טובים בעבר, והפעם ניצל את ההזדמנות לשבח אותו: "זה מי שדני צריך להיות. לשחק עם עוצמה, לתקוף את הסל כשיש הזדמנויות, לשמור על הכדור, לסיים בצבע. הוא קלע את השלשה הגדולה מאוחר במשחק עם קור רוח. כל אלו צעדים קדימה בשבילו. לראות איפה שהיה בתחילת העונה, בעונה שעברה ממה ששמעתי וראיתי - הוא שחקן שונה".

עוד בוואלה!

17 לדני אבדיה בניצחון 119:127 על הלייקרס, לברון עלה למקום השני בקלעי כל הזמנים

לכתבה המלאה
דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס מול לברון ג'יימס שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Patrick Smith, GettyImages
הרוויח את המחמאות. אבדיה שומר על לברון/GettyImages, Patrick Smith

מי שחזר הלילה לאולם של קבוצתו הקודמת הוא רכז הלייקרס ראסל ווסטברוק, שהתקבל באהבה גדולה על ידי הקהל המקומי למרות שהוא בילה רק עונה אחת בוושינגטון מתוך 14 בקריירה. ווסטברוק שימש כמנטור לשחקנים צעירים רבים בוויזארדס בעונה שעברה, והשפיע רבות על דני אבדיה. בסיום המשחק סיפקו השניים רגע מרגש שהמחיש את עומק החיבור ביניהם: ווסטברוק ואבדיה שוחחו והתחבקו במשך שניות ארוכות, ולאחר מכן החליפו גופיות.

כשנשאל על אותם רגעים אחרי המשחק, אבדיה סיפר ל-"NBC": "זה אחד מהמתחרים הכי גדולים שהייתי בסביבתם. בסוף המשחק הוא ניגש אליי ואמר לי 'היי דני, אני הולך להרוג אותך אם לא תשחק ככה בכל משחק. אני יודע למה אתה מסוגל'. הוא היה באמת מנטור גדול עבורי בשנה הראשונה שלי וללא ספק למדתי ממנו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully