וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 לדני אבדיה בניצחון 119:127 על הלייקרס, לברון עלה למקום השני בקלעי כל הזמנים

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 8:42

הישראלי סיפק משחק נפלא ב-32 דקות, הוסיף 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים וקבוצתו קטעה רצף של שישה הפסדים. לברון עקף את מאלון, רק ג'באר נותר לפניו ברשימה היוקרתית

דני אבדיה אחרי הניצחון על הלייקרס/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון וויזארדס קטעה הלילה (בין שבת לראשון) רצף של שישה הפסדים, ודני אבדיה היה שותף בכיר לכך. הישראלי קלע 17 נקודות וסייע לוויזארדס למחוק פיגור של 16 נקודות, בדרך ל-119:127 על לוס אנג'לס לייקרס ולברון ג'יימס, שחזרו להפסיד אחרי שגברו על טורונטו לילה לפני כן, ולא מצליחים לחבר שני ניצחונות רצופים מאז תחילת ינואר.

היעדרותו של קייל קוזמה, שלא שיחק בשל כאבים בברכו, פינתה לאבדיה את הבמה בעמדת הפורוורד כשווס אנסלד ג'וניור העניק לישראלי 32 דקות וקיבל ממנו את מדד הפלוס/מינוס השלישי בגובהו בקבוצה: +10. אבדיה רשם 4 מ-14 מהשדה, כולל 3 מ-8 מחוץ לקשת וגם דייק בכל שש זריקותיו מקו העונשין, בנוסף לחטיפה אחת.

אבדיה נכנס לעניינים משלב מוקדם ברבע הראשון, אך באותן דקות וושינגטון ספגה 36 נקודות וירדה מהר למינוס 16, כאשר האורחת מעיר המלאכים הצליחה לשמור על פער דומה עד אמצע הרבע השלישי. ב-12 הדקות האחרונות, לעומת זאת, הוויזארדס עצרו את לברון וחבריו על 20 נקודות בלבד, ודקה לסוף הגיע הרגע הכי גדול של אבדיה במשחק: ביתרון 116:119, הישראלי תפס מסירה של תומאש סטוראנסקי וקבר שלשה שהגדילה את ההפרש לשש ולמעשה סגרה עניין.

דני אבדיה עם קריסטפס פורזינגיס שחקני וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
כולל שלשת קלאץ' גדולה. דני אבדיה חוגג/GettyImages, Patrick Smith

עבור לברון היה זה ערב היסטורי, אלא שלצערו זה הסתיים בעוד הפסד. ג'יימס עקף את קארל מאלון בדרך למקום השני ברשימת קלעי כל הזמנים ב-NBA, לאחר שרשם 38 נקודות הלילה והגיע ל-36,947 בסך הכל, כשלפניו רק השיאן האלמותי קארים עבדול ג'באר עם 38.387 נקודות. כוכב הלייקרס נכנס למשחק עם 19 נקודות פחות מהפורוורד האגדי של יוטה ג'אז, והספיק לעבור אותו עוד ברבע השני עם רצף שכלל שלוש שלשות וליי אפ.

ברגע שהמשחק נעצר, לברון זכה לתשואות מהקהל בוושינגטון והניף את ידו בתנועת הוקרה, והתחבק עם גארד הוויזארדס קנטאביוס קולדוול פופ, חברו לקבוצה לשעבר. ג'יימס סיים את המשחק גם עם 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ראסל ווסטברוק הוסיף 22 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים עבור הלייקרס.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס מול לברון ג'יימס שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Patrick Smith, GettyImages
נוגע בשיא הגדול מכולם. לברון ג'יימס/GettyImages, Patrick Smith

את קלעי וושינגטון הוביל קריסטאפס פורזינגיס שסיים עם 27, קולדוול פופ הוסיף 18 ו-10 כדורים חוזרים ודניאל גאפורד, כמו אבדיה, קלע 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully