וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וושינגטון לא מרחם על דני אבדיה: "הוא צריך לעזור לעצמו"

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 12:09

ווס אנסלד ג'וניור טוען שהוויזארדס "לא צריכים לעשות שום דבר אחרת" כדי להחזיר את הישראלי לעניינים אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא נקודות, ומסביר את הירידה שלו: "חייב להיות יותר ממושמע". בוושינגטון תוהים: "אולי צריך להוריד אותו לג'י ליג?"

אוהדי פילדלפיה נגד בן סימונס/מתוך טוויטר

זו הייתה אמורה להיות תקופת הפריצה של דני אבדיה. שילוב הנסיבות - הוויזארדס כבר איבדו עניין מעשי בעונה ובראדלי ביל מושבת לתקופה ממושכת - על פניו היה צריך להעניק לישראלי של וושינגטון יותר דקות, ולשפר את התפוקה שלו.

אבל בתקופה האחרונה אבדיה רק הולך אחורה, ואחרי שסיים ללא נקודות גם הבוקר (ראשון) בהפסד 127:118 לפורטלנד החבולה והחסרה, הוא כבר עומד על רצף של שלושה משחקים בלי לקלוע. זו הפעם הרביעית בשבועיים האחרונים שאבדיה מסיים משחק ללא נקודות, ובכלל, דווקא במשחקים בהם היה אמור לשפר את הממוצעים שלו, הם הולכים ונעשים פחות מרשימים. בסך הכל, אבדיה עומד על ממוצעים של 4.1 נקודות, 3 ריבאונדים, 1.9 אסיסטים ו-21 אחוזים בלבד מהשדה בשבעת המשחקים האחרונים. בארבעת המשחקים האחרונים הוא עומד על 3 מ-17 בלבד מהשדה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Justin Ford, GettyImages
אחוזים נמוכים, ולא אופייניים. אבדיה/GettyImages, Justin Ford

בהתאם לכך, גם מספר הדקות שלו יורד. בחודש מרץ הוא מקבל 18.6 דקות בלבד בממוצע - הממוצע החודשי הכי נמוך בקריירת ה-NBA שלו. גם בעונת הרוקי אבדיה לא ירד מ-20 דקות בממוצע באף חודש, אבל לאחרונה מעמדו הולך ופוחת אצל המאמן ווס אנסלד ג'וניור.

בשלושת המשחקים האחרונים אבדיה עומד על ם מ-10 מהשדה, 0 מ-2 מחוץ לקשת ו-0 מ-2 מהעונשין, וגם התרומה שלו בצד ההגנתי שסידרה לו דקות בעבר גם כשהתקשה התקפית, פחות מרשימה.

מאמן הוויזארדס ווס אנסלד ג'וניור טוען שזו לא הקבוצה שצריכה להחזיר את אבדיה למסלול, אלא הוא עצמו. לדבריו, "לא צריך לעשות שום דבר שונה איתו, אני חושב שתמיד צריך לנסות להרים שחקנים שנמצאים בתקופה שבה מתקשים בה. לשחקן צעיר זה יכול להיות קשה, אבל זה חלק מהעסק. כששחקן צעיר מתקשה בצורה כזו הוא צריך לשאול את עצמו למה, ולהבין שפשוט צריך לעבור את זה. לכל שחקן יש תקופות פחות טובות, ודני צריך לעזור לעצמו. להיות יותר ממושמע, לדבוק טוב יותר בתוכנית המשחק שלנו, להיכנס לקצב יותר. אנחנו יכולים לנסות לעזור לו בתחומים האלה, אבל זה צריך לבוא גם ממנו".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על ג'וש הארט, פורטלנד טריילבלייזרס. Abbie Parr, GettyImages
גם בהגנה הוא כבר תורם פחות. אבדיה מול ג'וש הארט/GettyImages, Abbie Parr

בתקשורת המקומית מחפשים פתרונות יצירתיים לבצורת של אבדיה, ובטוחים שכדי לחזור לתרום הוא חייב לשקם את הביטחון שאבד. דיאלנטה דניאלס מהפודקאסט "Locked On Wizards" אף טוען ש"ייתכן שדני זקוק לתקופה מסוימת בקבוצת הג'י ליג", כדי להחזיר את התעוזה בצד ההתקפי ולהסיר חלודה בהגנה. "דני מתקשה לאחרונה, וברור שהוא צריך לקבל פחות דקות", הוא טוען, ובינתיים גם הביקורת על מאמן הוויזארדס אנסלד ג'וניור גוברת.

המאמן נראה כעוס מההפסד, ואמר בסיום ש"זאת הופעה בלתי מתקבלת על הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully