וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבצורת נמשכת: וושינגטון הפסידה, אבדיה לא קלע משחק שלישי ברציפות

44 נקודות של ג'וש הארט סחפו את פורטלנד ל-118:127 בהרכב חסר ביותר, הוויזארדס ספגו הפסד שביעי בעשרה משחקים וראו את הישראלי מסיים עוד משחק חלש ללא נקודות ב-14 דקות

דני אבדיה מדבר לקראת החזרה של וושינגטון מהפגרה/האתר הרשמי של וושינגטון

משהו לא טוב עובר על דני אבדיה והוויזארדס. וושינגטון ספגה הבוקר (ראשון) הפסד שלישי ברציפות ושביעי בעשרת המשחקים האחרונים, כשנכנעה 127:118 לפורטלנד בחוץ. הוויזארדס ממשיכים לקרטע גם אחרי פגרת האולסטאר שאמורה הייתה להוציא אותם לדרך חדשה ולסייע להם לצבור כוחות כדי לחזור למאבקי הפלייאוף.

התקופה הלא טובה משפיעה באופן ישיר על דני אבדיה, שממשיך את הבצורת ההתקפית. הפורוורד הישראלי סיים משחק שלישי ברציפות ללא נקודות, וב-14 דקות בלבד שקיבל מהספסל סיים עם תרומה מזערית. הוא רשם 0 מ-3 מהשדה, הוסיף ריבאונד, אסיסט וחטיפה, לא בלט בהגנה ושוב נראה מהוסס וחסר ביטחון בהתקפה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על ג'וש הארט, פורטלנד טריילבלייזרס. Abbie Parr, GettyImages
לא תרם בהגנה או בהתקפה. אבדיה מול ג'וש הארט/GettyImages, Abbie Parr
קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס. Abbie Parr, GettyImages
הפנים אומרות הכל. קוזמה/GettyImages, Abbie Parr

הרבע הראשון סימל את המשחק כולו: פורטלנד שהופיעה בהרכב חסר ביותר ללא הכוכב העולה אנפרני סיימונס (וללא דמיאן לילארד, כמובן), ברחה ליתרון דו ספרתי בהנהגתו של ג'וש הארט שהיה בלתי ניתן לעצירה, ירדה למחצית ביתרון 18, ולא הביטה לאחרונה. הוויזארדס עוד ניסו לחזור במחצית השנייה, אבל לא הצליחו לייצר קאמבק של ממש ופורטלנד חגגה ניצחון אחרי שישה הפסדים רצופים, כשהיא משפרת את המאזן העונתי ל-40:26.

ג'וש הארט היה כאמור מעל כולם עם שיא קריירה של 44 נקודות (15 מ-21 מהשדה) לצד 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, וטרנטון ווטפורד ודרו יובנקס האלמוניים הוסיפו 27 ו-20 בהתאמה. מנגד, הוויזארדס קיבלו 26 נקודות מקנטביוס קולדוול פופ, 22 מקייל קוזומה ו-15 מקורי קיספרט, דייקו ב-96 אחוזים מהעונשין וב-41 אחוזים מחוץ לקשת, אבל לא תפקדו בהגנה, וירדו למאזן 37:29, מרחק שלושה משחקים מאטלנטה במקום ה-10 שמוביל לפליי-אין.

ג'וש הארט, פורטלנד טריילבלייזרס. Abbie Parr, GettyImages
התפוצצות. ג'וש הארט/GettyImages, Abbie Parr

הוויזארדס יחזרו לפרקט בלילה שבין שני לשלישי עם מפגש מול גולדן סטייט המשתפרת, ואבדיה יקווה לקטוע את הבצורת דווקא מול סטף קרי וקליי תומפסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully