וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס קלע 50, הלייקרס הביסו את הוויזארדס

וושינגטון הוליכה במחצית, קינג ג'יימס התעורר והוליך את חבריו ל-109:122 על וושינגטון, כשעל הדרך דייק ב-18 מ-25 מהשדה! 11 דקות לאבדיה, שלא קלע. משחק חלש לראסל ווסטברוק מול חבריו מהעונה שעברה, קוזמה הוליך את קלעי המפסידה

וושינגטון מתאמנת עם קריסטאפס פורזינגיס/האתר הרשמי של הוויזארדס

תשעה משחקים כבר הסתיימו הלילה (בין שישי לשבת) בליגת ה-NBA, כשבמשחק האחרון שהסתיים, ניצחו הלייקרס 109:122 את הוויזארדס הודות לתצוגה ענקית של לברון ג'יימס. הכוכב שקלע 56 בניצחון הגדול על הווריירס לפני מספר לילות, התעורר במהלך הרבע השלישי והיה בלתי ניתן לעצירה בדרך לערב של 50 נקודות, 7 ריבאונדים, 6 אסיסטים ב-36 דקות והוביל את חבריו למהפך לאחר שפיגרו במרבית המחצית הראשונה. מאליק מונק סייע לקינג ג'יימס כשסיים עם 21 נקודות וחמש שלשות משבע ניסיונות.

דני אבדיה קיבל 11 דקות בלבד במדי האורחת וסיים ללא נקודות כשהוא תורם 4 ריבאונדים ושני אסיסטים. קייל קוזמה הוליך את קלעי הוויזארדס עם 23 נקודות כשקורי קיספרט מוסיף 21. קריסטפס פורזינגיס סיים ערב בינוני עם 14 נקודות ב-3 מ-13 מהשדה. ראסל ווסטברוק סיים ערב חלש מול חבריו מהעונה שעברה וקלע חמש נקודות בלבד.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. Ronald Martinez, GettyImages
עוד משחק על שלו. לברון/GettyImages, Ronald Martinez

הלייקרס שבים למסלול הניצחונות בעונה הסופר לא יציבה שהם עוברים (מאזן 37:29), והם משפרים את מצבים בכל הנוגע להשגת הביתיות בסדרת הפלייאין.

הוויזארדס לעומת זאת עם הפסד שני ברציפות (מאזן 36:29) והשישי בשמונה משחקים. והמקום העשירי במזרח הוליך ומתרחק מהחבורה של ווס אנסלד ג'וניור, שפשוט קפאה במהלך דקות ארוכות במהלך המחצית השנייה וראתה כיצד היריבה נוטלת את ההובלה ובורחת לה בדרך לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully