וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר השיא, פופוביץ' מצטנע: "עדות להצלחה של הרבה אנשים"

מאמן סן אנטוניו שהפך למאמן בעל מספר הניצחונות הרב ביותר ב-NBA התייחס להישג: "הקבוצתיות הובילה את הקריירה שלי". גם טוני פארקר, אדם סילבר והשיאן הקודם דון נלסון בירכו

אוהדי פילדלפיה נגד בן סימונס/מתוך טוויטר

לצד מספר הצגות של הכוכבים הגדולים במחזור העמוס שנערך הלילה (בין שישי לשבת) ב-NBA, בלט במיוחד ציון הדרך ההיסטורי של גרג פופוביץ'. בגיל 73, כשהוא בעונתו ה-26 בליגה, הפך האיש שעומד על הקווים בסן אנטוניו ספרס ונבחרת ארצות הברית למאמן בעל מספר הניצחונות הרב ביותר בליגה (1,336) והדיח מהפסגה את דון נלסון בזכות הניצחון המפתיע של שחקניו על הג'אז.

לאחר ההישג אמר פופוביץ': "זו עדות להצלחה של הרבה אנשים, דבר כזה לא שייך רק לאינדיבידואל שהשיג אותו. כדורסל זה ספורט קבוצתי. אתה מטיף לשחקנים ואומר להם שהם צריכים לעבוד ביחד וזה בטח מה שהוביל את הקריירה שלי לצד השחקנים הנפלאים, המאמנים ואנשי הצוות איתם זכיתי לעבוד. התמיכה מהעיר הייתה מדהימה, האוהדים תומכים בנו לא משנה מה קורה".

לאחר המשחק, הספרס העלו סרטון לרשתות החברתיות בו נראה השיאן הקודם דון נלסון מברך את פופוביץ', שהיה עוזרו בשלב מוקדם בקריירה. נלסון ציין עד כמה הוא גאה בעוזרו לשעבר על הישגיו "ועל כל הדברים הנהדרים שעשה למען הכדורסל בכל רחבי העולם. לא יכולתי לחכות שהיום הזה כבר יגיע. אני רוצה שתדע שאתה אחד החברים הכי טובים שלי, ואני מאחל לך את הטוב ביותר בשנים שנותרו לך ב-NBA".

גם הקומישינר של הליגה אדם סילבר בירך: "הצלחתו של גרג פופוביץ' עם סן אנטוניו ספרס היא דבר שאין דומה לו בליגה שלנו, כך שזה טבעי שהוא זה שמחזיק בשיא הניצחונות עבור מאמן. המנהיגות שלו והמחוביות למשחק הן מושא להערצה עבור דורות שחקנים ומאמנים כאחד. ברכות למאמן פופ על עוד הישג בקריירה אגדית".

עוד בוואלה! ספורט

פיניקס הופתעה, דאבל-דאבל מרשים לדונצ'יץ', פופוביץ' עשה היסטוריה

לכתבה המלאה

כוכב הניצחון של סן אנטוניו דג'ונטה מארי, שקלע 27 נקודות, התייחס גם הוא להישג של מאמנו: "פופ לא אוהב מחמאות, וזה דבר טוב. מצד שני, אתה כל הזמן רוצה להזכיר לו את ההצלחה שלו בגלל שהיא כל כך נדירה. הוא אדם שרק רוצה להתרכז בניצחון בכל יום. הוא אף פעם לא משנה את השיחה כך שהמחמאות יופנו אליו. אנחנו לא נדבר על השיא, אבל בהחלט נהננו להשיג אותו עבורו. הוא אדם נהדר וזה מגיע לו. הוא דוחף את כל השחקנים, בין אם אתה הכוכב או שחקן שחתום לעשרה ימים, הוא מאמץ אותך מהיום הראשון".

גם טוני פארקר, ששיחק תחת פופוביץ' בסן אנטוניו במשך 17 עונות וזכה עמו בארבע אליפויות שלח ברכות: "אני ממש שמח עבורו. זה הישג מדהים ובהחלט ראוי. זה מדגיש את העבודה הקשה ומוסר העבודה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully