וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סופר את ישראל? מולר: "צריכים לשחק טוב, בעיקר נגד הולנד"

גרמניה תארח את החבורה של ברומר בשבת כחלק מההכנה למונדיאל, אבל הכוכב לא שוכח שלמנשאפט מצפה "דרבי" כעבור שלושה ימים: "עלינו להוכיח את עצמנו, זו שנה מיוחדת"

תקציר: באיירן מינכן - אוניון ברלין 0:4/ספורט1

נבחרת גרמניה תתייצב למשחק הידידות נגד ישראל בשבת (22:45) בסגל די חסר, אחרי שהיום (רביעי) שוחרר מהסגל למשחק גם חלוץ באיירן מינכן סרג' גנאברי שסובל מתסמיני שפעת. על פי ההערכות גם מספר כוכבים שנמצאים בסגל של האנזי פליק לא יעלו ב-11 מול הנבחרת של המאמן הזמני גדי ברומר.

תומאס מולר, כוכב באיירן מינכן שנכלל בסגל של האנזי פליק ומתאמן עם המנשאפט, עשוי להיות אחד מאלו שיישבו על הספסל בשבת וייתכן שרק ישולבו במהלך משחק הידידות. עם זאת, היום הוא התייצב למסיבת עיתונאים בקצרה ובמהלכה הצהיר שבנבחרתו מייחסים חשיבות רבה למשחק - גם אם למשחק נגד הולנד בשבוע הבא קצת יותר.

שחקן נבחרת גרמניה תומאס מולר. Alex Grimm, GettyImages
יישמר לדרבי נגד הולנד בשבוע הבא? תומאס מולר במסיבת העיתונאים/GettyImages, Alex Grimm

בשבת גרמניה תארח את ישראל באצטדיונה של הופנהיים כחלק מההכנות שלה למונדיאל בקטאר, אבל שלושה ימים אחר כך היא תתארח אצל הולנד באצטדיון על שם יוהאן קרויף באמסטרדם. גם מולר הודה מהו המשחק החשוב יותר מבין השניים: "שנה של מונדיאל היא תמיד מיוחדת וחשובה. בדרך כלל בסוף חודש מרץ הטורניר כבר ממש קרוב, אבל השנה גביע העולם ייערך בנובמבר-דצמבר וזו סיטואציה חדשה עבורנו. אנחנו צריכים להמשיך להוכיח את עצמנו בכל משחק, להתרגל לשינויים החדשים ובעיקר להציג יכולת טובה במשחקי הידידות שלפנינו, בעיקר בדרבי נגד הולנד. במונדיאל 2014 שרדנו רגעים קשים וב-2018 כלל לא, כך שלכל מונדיאל צריך להתכונן בשיא הרצינות כי הכל יכול לקרות ב-90 דקות".

מולר זקוק לשני שערים במדי המנשאפט כדי לעקוף את אווה זילר ולהפוך למדורג שביעי בתולדות מבקיעי הנבחרת הגרמנית, אך כשנשאל אם הוא יכול להגיע ל-43 שערים כבר השבוע הוא אמר: "אני מכיר את המספרים, אבל זה לא מעסיק אותי וזו לא מטרה עבורי. אני רוצה להבקיע, זה ברור, אבל לא מהסיבה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully