וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חכימי רוצה לעזוב את פ.ס.ז', הדרום אמריקאים לא מדברים איתו"

המגן מתוסכל מהפילוג בחדר ההלבשה, ממצב הקבוצה ומיכולתו, ב"RMC" פורסם שעזיבה של אמבפה תוביל לכך שגם הוא יחפש קבוצה חדשה

תקציר: בוקה ג'וניורס מנצחת 0:1 את ריבר פלייט במונומנטל בסופר קלאסיקו/ספורט1

פגרת הנבחרות הגיעה עבור פריז סן ז'רמן בתזמון הטוב ביותר שיכול היה להיות. שבועיים מאז ההדחה מליגת האלופות בידי ריאל מדריד ולאחר התבוסה הצורבת 3:0 ביום ראשון למונאקו, הדיווחים מעיר האורות מספרים על כאוס בחדר ההלבשה, מאבקי אגו בין שחקנים ובעיקר פילוג שמחלק את הקבוצה לשניים: השחקנים דוברי הספרדית, בעיקרם דרום אמריקאים, והמחנה השני של דוברי הצרפתית.

עיתונאי "RMC" שחשף את הפילוג בעיר האורות, דניאל ריולו, פרסם הבוקר (רביעי) כי מי שמאס במצב הוא המגן המרוקני אשרף חכימי שבכוונתו לעזוב את הקבוצה בתום העונה - בוודאי אם לפניו יעשה זאת חברו הטוב קיליאן אמבפה, שעל פי ההערכות יצטרף לריאל מדריד.

מגן פריז סן ז'רמן אשרף חכימי חוגג עם קיליאן אמבפה. JAVIER SORIANO, GettyImages
יעזוב בעקבות אמבפה? חכימי/GettyImages, JAVIER SORIANO

"חכימי השתגע מהמצב בפריז עד כדי כך שהשחקנים הדרום אמריקאים כבר לא מדברים איתו. הוא רוצה לעזוב", טען ריולו באשר למגן הימני שנרכש הקיץ מאינטר תמורת כ-60 מיליון יורו, מתקשה לשחזר את יכולתו מעונת האליפות באיטליה ובעיקר מוצא את עצמו מתוסכל מהסיטואציה אליה נקלע בפריז סן ז'רמן.

הקשר מרקו וראטי, אחד שמבין צרפתית וספרדית, נשאל אתמול על מצב חדר ההלבשה בפריז עם הגעתו למחנה הנבחרת האיטלקית ורק אמר בקצרה: "כשאנחנו מגיעים לייצג את נבחרת איטליה אנחנו שמים את הכל בצד ושוכחים מהקבוצות שלנו", אמר בניסיון לשנות נושא ואולי אישר במידה מסוימת את הפרסומים בצרפת אודות הפילוג, "יש לנו עם הנבחרת משימה מאוד חשובה שעלינו לעמוד בה וכעת אנחנו שמים את כל הדברים השליליים בצד".

וראטי גם נשאל על מצבו של השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה, שעובר ימים לא פשוטים מאז שעמד בשער פ.ס.ז' בהפסד לריאל מדריד: "ג'יו עצוב על מה שקרה, אבל הוא נרגש להגיע לנבחרת ויודע עד כמה הוא חשוב לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully