וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנות, האשמות והיעדר מנהיגות: חדר ההלבשה של פ.ס.ז' קורס

בצרפת סיפרו על שני מחנות בקבוצה, כאשר צד אחד מאשים את השני בחוסר מחויבות וטוען כי היחס של המועדון כלפיהם מקל מדי. וגם: ניימאר וחכימי כמשל

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

אם היו נותנים לשחקני פריז סן ז'רמן אפשרות לבחור אם לסיים את העונה כבר היום, לא מן הנמנע שכמה שחקנים היו תומכים ברעיון. אחרי שההדחה מליגת האלופות בידי ריאל מדריד הוציאה את הרוח מהמפרשים והשאירה את קבוצת הכוכבים עם מאבק חד - ראשי על אליפות צרפת, גם שם הם מזייפים עם שלושה הפסדי חוץ ברציפות, כשהשיא הגיע אתמול (ראשון) עם תבוסה 3:0 במונאקו.

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. Quality Sport Images, GettyImages
מחנה דרום אמריקאי ומחנה דוברי הצרפתית. ניימאר ואמבפה/GettyImages, Quality Sport Images

בצרפת חשפו כי המתחים בחדר ההלבשה צפו מחדש לאחר ההפסד בנסיכות, ומקור סיפר ל"RMC" כי בקבוצה יש שני מחנות: מחנה אחד מורכב מדוברי הספרדית, השחקנים הדרום אמריקאיים, בעוד המחנה השני כולל את דוברי הצרפתית.

"אף שחקן לא דיבר בחדר ההלבשה או בדרך חזרה ממונאקו", סיפרו ב"RMC", "היעדר המנהיגות וחוסר רצון לדבר אחרי תצוגה שכזו סימלה את הדינמיקה בקבוצה". בין שני המחנות, צד אחד האשים את המועדון שהוא נוהג ביחס ותרני, מקל ורחמני מדי לעבר המחנה השני, והאשים את אותם השחקנים בחוסר מחויבות.

עוד בוואלה!

אמבפה הגיב בזעם אחרי "המשחק הכי גרוע העונה": פ.ס.ז' הושפלה במונאקו

לכתבה המלאה
אשרף חכימי, שחקן פריז סן ז'רמן. Boris Streubel, GettyImages
יושפע מעזיבה של אמבפה? חכימי/GettyImages, Boris Streubel

כדי לתאר את אותם פערים בין החברים לקבוצה, בניתוח התייחסו לניימאר ואשרף חכימי כמשל. בעוד כאשר הברזילאי נופל לכר הדשא ארבעה או חמישה שחקנים ניגשים אוטומטית לשופט או לשחקני היריבה, המחזה הזה לא חוזר על עצמו כאשר שחקן כמו המגן המרוקאי מוכשל.

בנוסף, אל חכימי התייחסו למי שעשוי להיות מושפע מעזיבה עתידית של קיליאן אמבפה בשל החברות הגדולה ביניהם. היחסים שלו עם כמה מהשחקנים הדרום אמריקאים בקבוצה טריים מאוד, וזה לא נדיר לראות את המגן מתעצבן על המגרש מחוסר הרעות של חבריו כלפיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully