וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה הגיב בזעם אחרי "המשחק הכי גרוע העונה": פ.ס.ז' הושפלה במונאקו

הפריזאים הפסידו בחוץ בפעם הרביעית ברציפות, מרקיניוס מודאג: "אם נמשיך כך, האליפות בסכנה". אמבפה: "צריכים לכבד אחד את השני, גם אם ננצח 0:9 ידברו על ליגת האלופות"

תקציר: ניס - מארסיי 1:4 (רבע גמר הגביע הצרפתי)/ספורט1

מאז ההפסד לריאל מדריד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, פריז סן ז'רמן לא מצליחה לצאת מהמשבר המקצועי והמנטאלי שפקד אותה. היום (ראשון) היא נחלה הפסד חוץ רביעי ברציפות בכל המסגרות, והפעם הוא היה משפיל במיוחד עם 3:0 בנסיכות אצל מונאקו.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
הקריסה נמשכת. פוצ'טינו/רויטרס

"מונאקו הענישה את פ.ס.ז' העצובה. עם תצוגה שכזו, הדרך עד לסיום העונה הולכת להיות ארוכה מאוד", נכתב ב"לאקיפ", "מונאקו, שנמצאת בתקופה חשוכה אחרי שהודחה בחמישי האחרון מהליגה האירופית, ניצלה את מצב היריבה כדי להתעורר".

גם בספרד לא היו יכולים להתעלם מהתצוגה המחפירה של הקבוצה בעיר האורות, וב"אס" אף טענו כי לפ.ס.ז' "אין חיים אחרי הברנבאו", זכר להפסד לריאל מדריד, "מאז ההדחה מליגת האלופות זה נראה כאילו הוריקן בלתי ניתן לעצירה פקד את חדר ההלבשה".

עוד בוואלה!

השפלה בצהרי היום: פריז סן ז'רמן הובסה 3:0 במונאקו

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
יודע שהמצב קשה. אמבפה/רויטרס

אם הביקורות מבחוץ לא מספיקות, אז גם בתוך חדר ההלבשה השחקנים מבינים שהמצב חייב להשתנות, ומהר. "קטרסטרופה, זה קשה לעיכול וזה המשחק הכי גרוע שלנו העונה", אמר הקפטן מרקיניוס, "אנחנו בתקופה קשה וצריכים לעבוד קשה כדי לצאת ממנה. היו הרבה ציפיות לפני הגומלין מול ריאל מדריד וההפסד הזה פגע בנו. יש לנו עוד מטרות, צריכים לעשות את המיטב עם הגישה הנכונה". הפריזאים יצאו לפגרת הנבחרות עם פער דו ספרתי מהמקום השני, אך גם זה לא מנע מהקפטן להדליק נורה אדומה: "אם נמשיך כך, אני בטוח שהאליפות בסכנה".

בהיעדר ליאונל מסי, בפריז ציפו שניימאר וקיליאן אמבפה, אך בפועל שני הכוכבים נותרו בצל של וויסאם בן ידר וקווין פולאנד. "הפסדנו מול קבוצה נהדרת שמשחקת על העפלה לאירופה", אמר אמבפה אחרי ההפסד לאקסית, "הם נצמדו לתכנית ואני מקווה עבורם שהם יגיעו לאירופה, הגיע להם לנצח".

"המטרה היא לזכות באליפות העשירית של המועדון", הוסיף אמבפה, "אנחנו יכולים לנצח 0:8 או 0:9 ועדיין אנשים ידברו על ליגת האלופות. צריכים להישאר מקצוענים ולכבד אחד את השני. צריכים את הכבוד מהאוהדים שתומכים בנו אנחנו הולכים לזכות באליפות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully