וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימיש היה ממתנגדי החיסונים הבולטים לקורונה. כעת גם הוא התחסן

כוכב באיירן מינכן סירב להתחסן בשנה האחרונה, אבל חלה בצורה לא פשוטה ונזקק לחודשיים של התאוששות. ב"בילד" דווח שהסאגה הגיעה לסיומה

תקציר: באיירן מינכן - אוניון ברלין 0:4/ספורט1

יוזואה קימיש שוחרר מסגל נבחרת גרמניה למשחק בשבת (22:45) נגד נבחרת ישראל וזאת מכיוון שאשתו מצפה ללדת בפעם השלישית, אבל הערב (שלישי) נחשף ב"בילד" שכוכב באיירן מינכן התחסן נגד קורונה.

בעוד שמיליארדי אנשים ברחבי העולם התחסנו נגד קורונה בשנה האחרונה, מגן/קשר באיירן מינכן התעקש לא להתחסן והיה אחד מחמישה שחקנים בקבוצה שסירבו להתחסן נגד הנגיף. יש לציין שקימיש הקים פרויקט בשם "We kick Corona" שנועד לאסוף כסף עבור טיפול והתמודדות עם הנגיף, אולם סירב להתחסן בעצמו ורק טען ש"ייתכן שאעשה זאת בעתיד", במה שיצר דיון מאוד נרחב בגרמניה ומחוצה לה בכל הנוגע לחשיבות החיסון ושל ספורטאי העל לשמש דוגמה בעיצומה של המגפה.

יוזואה קימיש שוער באיירן מינכן. Maja Hitij, GettyImages
חלה בקורונה ומיהר להתחסן. קימיש/GettyImages, Maja Hitij

בבאיירן מינכן כעסו מאוד על קימיש וארבעת המתנגדים הנוספים לחיסון וגם הודיעו על קיצוץ בשכרם בטענה שיסרבו לשלם על ימים בהם הם יידרשו להיכנס לבידוד עקב חשיפה לנגיף מכיוון שהם אינם מחוסנים, ואכן כעבור זמן קצר, בסוף חודש נובמבר 2021, קימיש נדבק בקורונה וגם סבל מתסמינים ארוכי טווח שהותירו אותו מחוץ למגרשים מאמצע חודש נובמבר ועד ה-7 בינואר, תקופה של קרוב לחודשיים שבמהלכה גם יצאה הבונדסליגה לפגרת חורף.

בריאיון שהעניק בדיוק חודש לאחר שנדבק והתבשר כי יזדקק לעוד מספר שבועות של החלמה כדי להתאושש מהתסמינים שפגעו קשות בכשירותו, סיפר קימיש שהוא מתחרט על כך שלא התחסן נגד קורונה. "היה לי קשה להתמודד עם הפחדים והחששות ולכן העדפתי לא להחליט למשך תקופה ארוכה", סיפר בזמנו קימיש, "יכול להיות שהייתי צריך לעבור את זה עכשיו כדי להבין שעליי היה להתחסן לפני כן".

לאחרונה, כך על פי "בילד", הגיע קימיש לאירוע עם שחקני באיירן מינכן ושם הציג תעודת חיסון שאישרה כי קיבל לפחות מנה אחת של הנגיף, שלמעשה על פי הרשויות בבוואריה הופכת אותו למחוסן וזאת לאור העובדה שבנוסף לחיסון יש לו גם נוגדנים טבעיים בשל העובדה שרק החלים מהנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully