וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא לא מוחמד סלאח: השחקן המהיר ביותר העונה בפרמיירליג

כוכב ליברפול הגיע בליגה למהירות של 36.59 קמ"ש, בזהה לאדאמה טראורה שכבר עזב את אנגליה לטובת ברצלונה, אבל את פסגת הדירוג כבש שחקן הגנה

תקציר: מידלסברו - צ'לסי 2:0/ספורט1

החברה הבריטית Opta, מהמובילות בניתוח ענף הכדורגל שאוספת ומנתחת נתונים עבור הליגות הטובות בעולם ובהן גם הפרמיירליג, חשפה היום (שלישי) מי היה הכדורגלן שרשם את המהירות הגבוהה ביותר במשחק פרמיירליג במהלך העונה.

שחקן צ'לסי אנטוניו רודיגר. רויטרס
הכי מהיר העונה בפרמיירליג. רודיגר/רויטרס

כנראה שהרוב היו מהמרים על אחד משחקני ההתקפה של הקבוצות הגדולות בדגש על מוחמד סלאח מליברפול, אבל מי שרשם את המהירות הגבוהה ביותר העונה במשחק פרמיירליג הוא דווקא בלם צ'לסי ונבחרת גרמניה, אנטוניו רודיגר בן ה-29.

הריצה המהירה ביותר של העונה נרשמה במהלך ה-1:1 של צ'לסי העונה נגד ברייטון, אז הגרמני הגיע למהירות של 36.69 קמ"ש. כידוע, רודיגר מסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית וצ'לסי מאוד רוצה להשאירו, אולם חוסר הוודאות סביב המועדון עלול להוביל לכך שהוא יתפתה לעבור לריאל מדריד או ליובנטוס, שעל פי הדיווחים בשתיהן הוא סיכם את תנאיו וכל שנותר לו הוא להחליט לאן לעבור. לאחרונה גם נרשמה התקדמות במו"מ עם צ'לסי, אבל הסנקציות שהוטלו על הבלוז בחודש האחרון ככל הנראה יטרפדו כל אפשרות שהוא יחתום על הארכת חוזה.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. Clive Brunskill, GettyImages
לא פלא שקשה לעצור אותו. מוחמד סלאח/GettyImages, Clive Brunskill

וכצפוי, סלאח אכן הגיע למקום השני בזכות ריצה במהירות של 36.59 קמ"ש - מהירות זהה לזו שרשם אדאמה טראורה, הקשר שבחלון ההעברות של ינואר עזב את וולבס בהשאלה לברצלונה.

נציג נוסף של ליברפול הוא הבלם הצרפתי איברהימה קונאטה שהקיץ הצטרף לקבוצה ורשם ספרינט במהירות של 36.18 קמ"ש ואת הצמרת סוגרים חלוץ אסטון וילה אולי ווטקינס וחלוץ לסטר פטסון דאקה, ששניהם הצליחו להגיע למהירות של 36.09 קמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully