וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס מכבי תל אביב שוחרר ממאסר בארגנטינה אחרי כמעט שלוש שנים

אלחנדרו קניג (53), מהזרים הראשונים ששיחקו בישראל, הורשע בפרשת שוד וזיוף בקיץ 2019 וכעת סיים לרצות עת עונשו

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:0/ספורט1

באוגוסט 2019 הואשם אקס מכבי תל אביב, כדורגלן העבר הארגנטינאי אלחנדרו קניג ששיחק בקבוצה בעונת 1989/90, בגניבת והברחת טנדרים מארגנטינה לבוליביה באמצעות מסמכים מזויפים. קניג, כיום בן 53, שזכה לכינוי "השמן", נעצר בגבול של ארגנטינה עם צ'ילה והתעקש במשך תקופה ארוכה שהוא חף מפשע והכחיש את כל החשדות נגדו - כ-11 שנה אחרי שנעצר לראשונה כשנתפס נוהג ברכב גנוב עם לוחית רישוי מזויפת.

הניסיונות של קניג לחמוק מעונש עלו בתוהו והוא נשפט ונשלח למאסר למשך שלוש שנים. היום (שלישי), כמעט שלוש שנים אחרי אותו המקרה, קניג סיים לרצות את עונשו מאחורי סורג ובריח בכלא בקורדובה ושוחרר ממאסר לאחר ריצוי של 2/3 מהעונש לאור התנהגותו הטובה.

קניג נולד במאר דל פלטה ואת הקריירה החל בדפורטיבו אספניול המקומית, אותה עזב במהרה לטובת מכבי תל אביב ב-1990, רשם 12 הופעות במדים הצהובים-כחולים והבקיע בכל שלושת משחקיו הראשונים - ב3:3 נגד בית"ר תל אביב, בהפסד 3:1 לבני יהודה ובניצחון 0:2 על הפועל כפר סבא, אבל סיים עם ארבעה שערים ופציעה שהובילה לעזיבתו. כשהגיעה לסיומה הקדנציה הקצרה שלו בישראל, הוא שב לדרום אמריקה ועבר בין קבוצות רבות ברחבי היבשת עד אשר תלה את הנעליים ב-2002, אם כי גם הייתה לו גיחה קצרה נוספת בארץ כשחקן הכוח רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully