וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק עובדיה ימונה למנכ"ל מכבי חיפה, יחליף את אסף בן דב

מנהל מחלקת הנוער של האלופה בשנתיים האחרונות יחליף את המנכ"ל היוצא בסיום העונה. בהודעה רשמית מטעם הירוקים נכתב: "קיבלנו פניות רבות, אך החלטנו לתת עדיפות לאיש מתוך המערכת ולקדם את מנהל מחלקת הנוער"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

מכבי חיפה הודיעה הערב (שלישי) כי מנהל מחלקת הנוער של המועדון איציק עובדיה יהיה המנכ"ל החדש של הקבוצה ויחליף בתפקיד את אסף בן דב, שכבר הודיעה על כוונתו לפרוש בתום העונה הנוכחית.

ממכבי חיפה נמסר בעקבות המינוי: "קיבלנו פניות רבות של מועמדים. עם חלקם נפגשנו, כולם מועמדים ראויים, החלטנו לתת עדיפות לאיש מתוך המערכת ולקדם את מנהל מחלקת הנוער שלנו, איציק עובדיה, לתפקיד המנכ"ל. אנו בטוחים שאיציק ינווט את המועדון להישגים נוספים. בהזדמנות זו אני מודה לאסף, ממנו ניפרד בסוף העונה, על תרומתו הרבה לקידום המועדון במשך שש שנות כהונתו כמנכ"ל".

מנכ"ל מכבי חיפה החדש איציק עובדיה. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
המנכ"ל החדש של מכבי חיפה. איציק עובדיה/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

לאחר ההודעה על המינוי, אמר עובדיה לאתר הרשמי: "אני שמח ונרגש לקראת התפקיד המאתגר. מהרגע הראשון הרגשתי חיבור למועדון הגדול הזה. מודה ליענקל'ה שחר, עוזי מור ואור שחר על האמון, ואעשה את הכל כדי לעמוד בכל האתגרים והמשימות שלפנינו".

עובדיה, 51, מונה ביוני 2020 למנהל מחלקת הנוער של האלופה, זאת לאחר שהיה אחראי על פיתוח שחקנים צעירים בכל המועדונים בהם עבד, והיה אמון על תהליך המעבר של שחקנים מהנוער לקבוצה הבוגרת. בנוסף, היה עובדיה אחראי במשך שנתיים על מרכז למצוינות בבית הנבחרות בשפיים, לצד תפקידו בצוות המקצועי בנבחרת האולימפית ביחד עם מרקו בלבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully