וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת טוענים: "ניימאר בקושי מתאמן, הוא מגיע כמעט שיכור"

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 9:58

נמשכים הדיווחים על מתחים ובעיות משמעת קשות בפריז סן ז'רמן, שמתפרקת אחרי ההדחה מליגת האלופות: "ניימאר עושה הרבה נזק לתדמית של המועדון". וגם: שכר העתק שמרוויח הברזילאי נחשף

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן מפסידה 6:5 בפנדלים לניס/ספורט1

מאז ההדחה של פריז סן ז'רמן מליגת האלופות, הקבומה נראית בקריסה טוטאלית. זה לא רק ההפסד האחרון בליגה 3:0 למונאקו והסערה סביב שריקות הבוז של אוהדי הקבוצה לניימאר ולליאו מסי במשחק האחרון - הבעיה היא בעיקר בדיווחים על בעיות התנהגות ותככים בחדר ההלבשה.

כעת ב"רדיו מונטה קרלו" ממשיכים ומדווחים בנוגע לאווירה המתוחה בקבוצה, הפילוג בין השחקנים, הלכלוכים ההדדיים ובעיות המשמעת, ואחד מעיתונאי RMC", דניאל ראיולו, טוען: "ניימאר מגיע למצב שבו הוא כמעט לא מתאמן, הוא מגיע לאימונים כמעט שיכור". לדבריו, "לאוהדי פ.ס.ז' כבר לא אכפת ממנו ומהתעלולים שלו, הם רוצים שייתנו לו את הכסף וישחררו אותו מהקבוצה, הוא עושה הרבה נזק לתדמית של המועדון".

כזכור, ניימאר ספג הכי הרבה שריקות בוז במשחק הבית האחרון של פ.ס.ז' מאוהדי הקבוצה, ועבור רבים מסמל את הגישה הבעייתית של השחקנים ואת חוסר המחויבות שעליה מתלוננים בקהל.

ניימאר, פריס סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
הפנים של הכישלון. ניימאר/רויטרס

בצרפת חשפו כי המתחים בחדר ההלבשה צפו מחדש לאחר ההפסד בנסיכות, ומקור סיפר ל"RMC" כי בקבוצה יש שני מחנות: מחנה אחד מורכב מדוברי הספרדית, השחקנים הדרום אמריקאיים, בעוד המחנה השני כולל את דוברי הצרפתית.

"אף שחקן לא דיבר בחדר ההלבשה או בדרך חזרה ממונאקו", סיפרו ב"RMC", "היעדר המנהיגות וחוסר רצון לדבר אחרי תצוגה שכזו סימלה את הדינמיקה בקבוצה". בין שני המחנות, צד אחד האשים את המועדון שהוא נוהג ביחס ותרני, מקל ורחמני מדי לעבר המחנה השני, והאשים את אותם השחקנים בחוסר מחויבות.

כדי לתאר את אותם פערים בין החברים לקבוצה, בניתוח התייחסו לניימאר ואשרף חכימי כמשל. בעוד כאשר הברזילאי נופל לכר הדשא ארבעה או חמישה שחקנים ניגשים אוטומטית לשופט או לשחקני היריבה, המחזה הזה לא חוזר על עצמו כאשר שחקן כמו המגן המרוקאי מוכשל.

בנוסף, אל חכימי התייחסו כאל מי שעשוי להיות מושפע מעזיבה עתידית של קיליאן אמבפה בשל החברות הגדולה ביניהם. היחסים שלו עם כמה מהשחקנים הדרום אמריקאים בקבוצה טריים מאוד, וזה לא נדיר לראות את המגן מתעצבן על המגרש מחוסר הרעות של חבריו כלפיו.

אפרופו ניימאר, ב"לאקיפ" חשפו היום את 20 המשכורות הכי גבוהות בליגה הצרפתית. לא במפתיע, כל הטופ 10 שייך לפריז סן ז'רמן. מה שקצת מפתיע, או שלא, הוא שכר העתק שמרוויח ניימאר שנמצא בראש הרשימה עם שכר של קצת יותר מ-4 מיליון יורו לחודש (!). הברזילאי מקדים את מסי עם שכר של 3.37 מיליון יורו לחודש ובמקום השלישי בלבד נמצא אמבפה עם שכר "רעב" של 2.2 מיליון יורו לחודש. מרקיניוס, וראטי, חכימי, נבאס, די מריה, ויינאלדום ודונארומה סוגרים את הטופ 10 בסדר הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully