וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מסרבת לשלם לבייל הוצאות רפואיות: "הדרך היחידה להעמידו במקום"

הוולשי שוב מרתיח את הבלאנקוס, אחרי שהכאבים עליהם התלונן "נעלמו" לקראת המשחק הגורלי של נבחרת ויילס מול אוסטריה (חמישי, 21:45, ספורט2). גוטי: "אם הוא לא מעוניין לשחק בריאל, צריך לשחרר אותו מיידית"

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

גארת' בייל שוב מרתיח את ריאל מדריד. שחקן הכנף נשאר מחוץ לסגל בקלאסיקו אחרי שהתלונן על כאבים, אלא שה"פציעה" נעלמה כלא הייתה השבוע, כשהצטרף לאימונים של נבחרת ויילס לקראת המשחק החשוב נגד אוסטריה בחצי גמר פלייאוף מוקדמות המונדיאל (חמישי, 21:45, ספורט2).

בייל תועד נמרץ ומחויך באימון של נבחרת ויילס, כשהוא מנצל חלק מהזמן - איך לא - כדי לשחק גולף. באופן לא מפתיע, התמונות הללו עוררו כעס בספרד, והתנוססו בעמוד הראשי של "מארקה" הבוקר עם הכיתוב הסרקסטי: "כבר לא כואב לו".

ב"מארקה" אף טוענים שריאל לקחה את זה צעד אחד קדימה, וכשבייל הגיש לקבוצה חשבונית בסך 30 אלף יורו על הוצאות רפואיות ששילם במסגרת פרטית, בקבוצה סירבו לשלם לו את הסכום. לפי הדיווח, "זו הדרך של ריאל להעמיד את בייל במקום".

"כבר לא כואב לו"

עוד בריאל: גוטי, קשר העבר האגדי של המועדון, מתח ביקורת קשה על ויניסיוס. "הוא מתרכז בשופטים ובשחקנים היריבים, מכדורגל פחות אכפת לו", אמר גוטי, והוסיף גם הוא ביקורת על גארת' בייל: "מי שלא מעוניין לשחק בריאל מדריד, לא צריך להיות חלק ממנה. זה עד כדי כך פשוט. אז למה נותנים לבייל להישאר? קרלו אנצ'לוטי צריך להתייצב מול המצלמות ולומר, 'הוא לא שחקן שלנו'. אתה מקבל מריאל משכורת שמנה, איך זה הגיוני לא לשחק סתם כך?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully