וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: גליל תעצור את הנפילה שלה והריצה של הרצליה?

23.3.2022 / 8:00

עם שבעה ניצחונות בית רצופים וכרטיס לבית העליון, הקבוצה מהשרון תרצה לחזק את מעמדה בצמרת על חשבון הקבוצה מכפר בלום שהפסידה שישה משחקי חוץ ברציפות (19:00)

רגב הוד שר את שיר הזכייה של בני הרצליה בגביע המדינה/צילום: אודי ציטיאט. עריכת וידאו: עמית שמחה

משחקי ההשלמה בליגת העל בכדורסל יימשכו הערב (רביעי, 19:00) באולם היובל כשמחזיקת גביע המדינה בני הרצליה תארח את הפועל גליל עליון במשחק מהמחזור ה-14. הקבוצה מהשרון מדורגת בצמרת הטבלה עם 12 ניצחונות ושבעה הפסדים בעוד גליל עליון נמצאת בנסיגה עם תשעה ניצחונות ועשרה הפסדים. בסיבוב הראשון הביסה גליל עליון את הרצליה 74:90.

שחקן בני הרצליה סנדי כהן. מאור אלקסלסי
ישמור על המומנטום אחרי אילת? סנדי כהן/מאור אלקסלסי

הנתונים: בני הרצליה ניצחה בכל ששת משחקי הבית האחרונים שלה, בעוד הפועל גליל עליון עומדת על רצף של שישה הפסדי חוץ בליגה. המאזן בין הקבוצות בכל הזמנים בליגת ווינר סל עומד על שוויון מוחלט: 18 ניצחונות לכל קבוצה. הרצליה מובילה את הליגה בריבאונדים בהגנה עם 28.1 למשחק, בעוד גליל עליון ראשונה בנקודות מהזדמנות שנייה עם 13.8 למשחק.

במרכז ההתמודדות: סנדי כהן. אחרי ההצגה הגדולה שלו בניצחון על הפועל אילת ינסה המתאזרח לייצר מומנטום ולהראות את ההתקדמות שלו.

בכמה מילים: בני הרצליה הבטיחה מעשית את מקומה בבית העליון עם הניצחון באילת וכעת רוצה הקבוצה של אורן אהרוני להתקדם במעלה הטבלה לקראת רבע גמר הפלייאוף שיחל בחודש הבא. בהרצליה קיבלו במשחק הקודם יכולת לא טובה מהסנטר צ'ינאנו אונואקו, אך משחק גדול של שחקני החוץ חיפה על כך, ובשרון יודעים שהם יצטרכו יותר מהאיש הגדול שלהם. בגליל עליון ליקקו את הפצעים מהתבוסה הקשה ביד אליהו בתחילת השבוע. במועדון סיפרו כי די ג'יי קנדי הציג יכולת גבוהה באימונים ומקווים שהיא תתחיל להתבטא על המגרש. גליל חייבת לנצח את אחד ממשחקיה הקרובים, נגד בני הרצליה או הפועל חולון, על מנת לשמור על סיכוי להיכנס לבית העליון במחזור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully