וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן החמיא ליפתח זיו: "שחקן עם ביטחון נראה אחרת"

22.3.2022 / 23:26

מאמן מכבי תל אביב על הגארד: "בגלל שעבדתי איתו במהלך השנה יש לו יותר ביטחון. גם השחקנים שלא הלך להם, כמו ווילבקין, עשו עבודה נהדרת בהגנה". מסינה: "שום דבר לא הולך לנו, זה משחק מדאיג מאוד"

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

מכבי תל אביב קיבלה זריקת אנרגיה שעות בודדות לפני המשחק מול מילאנו, כאשר נודע לה באופן רשמי כי שלוש הקבוצות הרוסיות הורחקו באופן סופי מעונת היורוליג וכי למעשה המאבק על הפלייאוף נפתח מחדש. הצהובים, שחזרו למדים הלבנים, הוציאו את האנרגיה על הקבוצה האיטלקית מצמרת המפעל והרשימו עם 58:75.

אבי אבן, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יש סיבה לחייך. אבן/דני מרון

המאמן המנצח אבי אבן אמר בסיום: "אני שמח שהצלחנו לשמור את מילאנו על 58 נקודות, זה היה מאמץ קבוצתי גדול בכל האספקטים ההגנתיים. זה היה משחק קשה מול קבוצה טובה ומאומנת מאוד. ההתקפה שלנו ברובה בנויה על ההגנה הטובה והריצה שלנו. עשינו עבודה יוצאת מן הכלל, גם השחקנים שלא הלך להם כמו סקוטי ווילבקין עשו עבודה נהדרת בהגנה. כל שחקן שדרך על המגרש היה מחויב ברמה האישית והקבוצתית. אני שמח שהצלחנו לתרגם חלק מהדברים למשחק מהיר ולנקודות קלות שעזרו לנו לנצח".

"ווילבקין הוא אחד הגארדים הטובים באירופה. ככה אני רואה את הדברים, יש פה קבוצה, ראינו את יפתח זיו עושה התקדמות, קיירי תומאס וג'יימס ננאלי עשו עבודה הגנתית מדהימה. סקוטי שחקן באמת מוכשר וטוב, יש פה עוד שחקנים בקבוצה, אני שמח שמצאנו את האיזון בין ליהנות מסקוטי במשחקים של 28 נקודות למשחקים כאלה. אני שמח שיש את השיתופיות הזאת והחלוקה של שחקנים נוספים. ראינו את ג'יילן ריינולדס עושה התקדמות, את יפתח, זה מאוד חשוב להתקדמות שלנו כקבוצה".

עוד בוואלה!

מסתכלת בלבן של העיניים: מכבי תל אביב גברה 58:75 על מילאנו

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
זוכה למחמאות, גם בערב חלש. ווילבקין/דני מרון

אבן שיבח את יפתח זיו, שקלע שש נקודות, עשה עבודה טובה בהגנה וסיפק הטבעה מרשימה: "לפעמים שחקן מוצא את עצמו בסיטאציה מסוימת עם פחות ביטחון, בגלל ההיכרות שלי עם יפתח והעבודה שעשיתי איתו במהלך השנה הוא מרגיש יותר ביטחון. שחקן עם ביטחון נראה אחרת. מה שמשמח אותי יותר מהכל זה שיפתח מביא את האנרגיות שאנחנו צריכים, את הלחץ על הכדור והאגרסיביות, אני שמח שהוא צומח לביטחון התקפי".

"זה קרה לנו מספר פעמים העונה שהייתה לנו נפילה בסוף הרבע השני. אנחנו משתדלים ללמוד כקבוצה מהטעויות שאנחנו עושים וללמוד מאיך להגיע אחרת לרגעים הלא פשוטים האלה, שפתאום קבוצה חוזרת ממינוס 15 לשלוש, שמח שהצלחנו להביא את האנרגיות וההגנה הנכונה שעזרה לנו לייצר עצירות ונקודות קלות. בתקופה שלי זה היה משחק ההגנה הטוב ביותר שלנו. עשינו היום עבודה הגנתית טובה".

אטורה מסינה, מאמן מילאנו. דני מרון
מודאג מהיכולת. מסינה/דני מרון

מן העבר השני, מילאנו אמנם הבטיחה הערב את המקום בפלייאוף בזכות הרחקת הרוסיות, אך מאמנה אטורה מסינה היה מאוד מתוסכל מהתוצאה בסיום: "ברכות למכבי תל אביב, הם שיחקו טוב יותר והגיע להם לנצח. הם עשו את מה שהם עושים לאחרונה והם עשו את זה טוב, תקפו באחד על אחד ויצרו מצבים בזכות האתלטיות. הם השתמשו טוב מאוד באנטה ז'יז'יץ' וג'יילן ריינולדס, מגיע להם לנצח".

"כשאתה מפסיד משחק ומשחק ככה אתה לא יכול להתלונן על השחקנים אלא צריך לקחת אחריות, צריכים לטפל בבעיה וזה מה שאני אנסה לעשות. אנחנו בתקופה ששום דבר לא הולך לכיוון שלנו, איבדנו 19 כדורים וקלענו נורא. זאת האחריות שלי לגרום לשחקנים לשחק טוב יותר. אנחנו בפלייאוף כבר שנה שנייה ברציפות, בלי שום קשר לאם הקבוצות הרוסיות משחקות או לא. נהיה מוכנים לפלייאוף לא משנה מאיזה מקום נגיע לשם".

"איבודי הכדור הרגו אותנו, וכשלא איבדנו כדורים, החטאנו זריקות פנויות כשאתה מאבד הרבה כדורים אז זה אומר שאנחנו לא יודעים מה אנחנו מנסים לעשות. המשחק הזה מדאיג מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully