וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתכלת בלבן של העיניים: מכבי תל אביב גברה 58:75 על מילאנו

אחרי ההרחקה הרשמית של הרוסיות ופתיחת המאבק על הפלייאוף, המארחת שמרה על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות בגופיות הלבנות, הרשימה נגד האיטלקים מצמרת היורוליג והתבססה בשמינייה הראשונה. ריינולדס סיפק הטבעה מדהימה וכיכב עם 14 נקודות, גם נאנלי בלט

בחיים, וגם בספורט, צריך לדעת לקחת את ההזדמנויות שנפתחות בפניך. גם בעונת היורוליג הנוכחית מכבי תל אביב דשדשה, ואף נפרדה מהמאמן שהתחבר עמוקות למועדון, אך משום מקום נוצרה סיטואציה ששינתה את התמונה. שעות בודדות לאחר שצסק"א מוסקבה, זניט וקאזאן הורחקו רשמית מהמפעל והצוהר למקום בפלייאוף נפתח סופית, אלופת ישראל הרשימה הערב (חמישי) עם 58:75 על מילאנו והתבססה בשמינייה הראשונה.

הצהובים לבשו גם הערב לבן, ורשמו על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים עם המדים הללו. המארחת פתחה חזק בעיקר בזכות אנטה ז'יזי'ץ', וריצת 2:15 סידרה לה יתרון דו ספרתי מוקדם. קבוצתו של אבי אבן כבר הובילה ב-16 נקודות, אך האורחת, שהבטיחה היום את המקום בפלייאוף בזכות השעיית הרוסיות, הקטינה לשלוש בלבד בהפסקה. שחקניו של אטורה מסינה לא הצליחו למנף את המומנטום, אלופת ישראל ברחה שוב ליתרון דו ספרתי וממנו האדומים כבר לא הצליחו לחזור. ג'יילן ריינולדס וג'יימס נאנלי הובילו את מכבי תל אביב עם 14 נקודות כ"א וחיפו על ערב חלש של סקוטי ווילבקין שהסתפק בשלוש נקודות בלבד. ניקולו מלי הרשים מנגד עם 10 נקודות ו-12 ריבאונדים, אך לא קיבל מספיק סיוע מחבריו.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן מילאנו דבון הול. דני מרון
פתיחה טובה למארחת. ז'יז'יץ'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1: אנטה ז'יזי'ץ' החל את המשחק עם אסיסט לדרק וויליאמס והטבעה אחרי מסירה שקיבל מסקוטי ווילבקין, אטורה מסינה הזעיק פסק זמן מהיר אחרי דקה וחצי בלבד. בחזרה מפסק הזמן, טרוי דניאלס צלף שלשה, אך ז'יז'יץ' הוסיף אסיסט נוסף, הפעם לג'יימס נאנלי שקבע 3:6. מלקולם דלייני העניק לאיטלקים יתרון ראשון, אך ווילבקין בשלשה קשה קבע 9:11 למארחת. וויליאמס ונאנלי השלימו ריצת 2:13 עם שלשות שקבעו 11:21 לתל אביבים. וויליאמס קלע סל נוסף והגדיל את הריצה ל-2:15, הרבע הראשון הסתיים ב-11:23 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס עם קיירי תומאס. דני מרון
הטבעה מדהימה. ריינולדס עם תומאס/דני מרון
שחקן מילאנו מלקולם דילייני מול שחקן מכבי תל אביב קינן אוואנס. דני מרון
מילאנו רצה לקראת סיום המחצית. דלייני מול אוואנס/דני מרון

רבע 2: המארחת המשיכה מאיפה שעצרה כאשר קיירי תומאס דהר להטבעה וקבע 13:27. ג'יילן ריינולדס קיבל את הכדור מנאנלי, הגיע בתנופה וסיפק דאנק מהדהד שהגדיל את היתרון ל-16:31. מלקולם דלייני ניסה לצמצם פערים ושלשה שלו הקטינה ל-39:28. ניקולו מלי ודבון הול הוסיפו קליעות מתחת לסל שהקטינו ל-40:34. שלשה מדהימה של הול על הבאזר השלימה ריצת 5:18 וקיזזה את ההפרש בחצי - 37:40 למכבי תל אביב בהפסקה.

שחקן מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי מול שחקן מילאנו דבון הול. דני מרון
שינוי מומנטום לקראת ההפסקה. נאנלי מול הול/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב קיירי תומאס. דני מרון
חמש נקודות רצופות ברבע השלישי. תומאס/דני מרון

רבע 3: אחרי דקה נטולת סלים, קינן אוואנס העלה את המארחת ל-37:42. מלי הקטין את ההפרש לנקודה עם שתי קליעות רצופות, שלשה של אוואנס קבעה 41:47. הרכז המשיך עם אסיסט נהדר לתומאס, שסיים התקפה מתפרצת עם צעד וחצי יפה. תומאס הוסיף שלשה והחזיר את היתרון הדו ספרתי, אך סרחיו רודריגס הגיב מיידית מחוץ לקשת עם הנקודות הראשונות שלו במשחק. אחרי 30 דקות, היתרון של מכבי תל אביב עמד על 46:56.

שחקן מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי. דני מרון
מפגש מול האקסית. נאנלי/דני מרון
ג'יילן ריינולדס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
נהנה בצבע. ריינולדס/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו. דני מרון
גם הוא סיפק דאנק מרשים. זיו/דני מרון

רבע 4: נאנלי קלע את ארבע הנקודות הראשונות של הרבע ושלח את הקבוצות לפסק זמן ב-46:60. לאחר מכן נאנלי עבר לתפקיד המוסר והרים אל ריינולדס לאלי אופ. הבא בתור היה יפתח זיו, שסיפק הטבעה נהדרת והגדיל את הפער ל-48:66. ריינולדס שמר על 100% מהשדה וקבע 51:68, וגם כאשר הוא כבר החטיא, הסנטר ליקט את ריבאונד ההתקפה ורשם את יתרון השיא במשחק - 53:72. מילאנו צימקה לקראת הסיום, אך מכבי תל אביב חגגה עם 58:75 בזכות שלשה של ג'יימס נאנלי.

קלעו למכבי תל אביב: ג'יילן ריינולדס וג'יימס נאנלי 14 נקודות כל אחד, אנטה ז'יז'יץ' 12 ו-7 ריבאונדים, קינן אוואנס 9, דרק וויליאמס 8 ו-6 ריב', קיירי תומאס 7 ו-5 ריב', יפתח זיו 6 ו-5 אסיסטים, סקוטי ווילבקין 3 ו-6 ריב'.

קלעו למילאנו: דבון הול 11, ניקולו מלי 10 ו-12 ריבאונדים, שאבון שילדס 9 ו-5 ריב', מלקולם דילייני 6, קייל היינס (5 ריב') ובן בנטיל 5 כ"א, ג'ריאן גרנט 4, טרוי דניאלס וסרחיו רודריגס 3 כ"א, ג'אמפאולי ריצ'י 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully