וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבעו שתי סדרות: נהריה מול מכבי חיפה, חבל מודיעין נגד נתניה

עוד לפני שהגיע לסיומו המחזור לפני האחרון בליגה הלאומית בכדורסל, הירוקים הבטיחו את המקום השמיני ומור הוביל את קבוצתו להישג שיא ולמפגש מול היהלומים. ניצחון חשוב בתחתית לר"ג/גבעתיים

המחזור ה-29 ולפני האחרון בליגה הלאומית בכדורסל נערך הערב (רביעי) עם חמישה משחקים, בסיומם נקבעו שתי סדרות רבע גמר הפלייאוף. מכבי חיפה נהנתה מהפסדים של אליצור איתו אשקלון ועירוני רעננה והבטיחה את המקום השמיני, כך שהיא תפגוש ברבע הגמר את עירוני נהריה. הפועל חבל מודיעין הבטיחה את המקום השני אחרי ניצחון על עירוני רעננה והיא תפגוש את אליצור נתניה שסיימה שביעית.

בתחתית, הפועל רמת גן/גבעתיים של מתן חרוש סיפקה ניצחון חשוב על יריבה ישירה לתחתית - הפועל מגדל העמק/יזרעאל. מכבי אשדוד ספגה הפסד בבירת העמק אחרי חצי שני לא טוב, כשקרון דשילדס מסיים עם 27 נקודות. המחזור יינעל מחר (רביעי) במשחק בין א.ס. רמת השרון למכבי עירוני רמת גן.

דיוויד מוסינדי כדורסלן הפועל רמת גן גבעתיים. יעל הראל, אתר רשמי
ניצחון חשוב לאורדונים בתחתית. מוסינדי/אתר רשמי, יעל הראל

הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל מגדל העמק/יזרעאל 80:91

רק לפני כשבוע וחצי הפועל מגדל העמק/יזרעאל ניצחה ב-11 הפרש את האורדונים, אבל הערב זה כבר היה אחרת לגמרי והמקומיים ניצחו בהפרש זהה. הקבוצה של מתן חרוש נהנתה מ-13 שלשות ב-52 אחוז וקיבלה הגנה אדירה מאליעד טל ודיוויד מוסינדי שחזר לאחר כחודש וחצי. עמית עבו היה נהדר ורשם 25 נקודות, עם מהלכים חשובים ברגעי ההכרעה. הצפוניים נותרים על שבעה ניצחונות, כאשר ביום שישי מחכה להם משחק חוץ קריטי באשדוד.

הרבו לקלוע לר"ג גבעתיים: עמית עבו (9 אסיסטים) 25 נק', גיל נויוביץ (5/7 לשלוש) ודימיטריוס טרידוול 15 נק' כ"א, אליעד טל 14 נק', מרקיז קולמן ודייוויד מוסינדי (12 ריבאונדים) 10 נק' כ"א.

הרבו למגדל העמק/יזרעאל: עמנואל אומוגבו (16 ריבאונדים) 26 נק', ריקי פאק 15 נק', טל פרסלני 13 נק', רום קורנליוס 9 נק'.

עוד בוואלה!

מסתכלת בלבן של העיניים: מכבי תל אביב גברה 58:75 על מילאנו

לכתבה המלאה
לייס דאן, הפועל חבל מודיעין. הראל שורצברג, אתר רשמי
הישג שיא לחבל מודיעין. דאן עולה לסל/אתר רשמי, הראל שורצברג

עירוני רעננה - הפועל חבל מודיעין 95:82

הישג שיא להפועל חבל מודיעין שסיימה את העונה הסדירה במקום השני - הכי גבוה שלה מאז עלתה לליגה הלאומית, והיא תפגוש ברבע הגמר את אליצור נתניה. מנגד נקבע כי עירוני רעננה תסיים את העונה הנוכחית בבית התחתון. אחרי מחצית ראשונה שקולה, האורחים יצאו לריצת 2:16 ברבע השלישי ולא הביטו לאחור עד לניצחון. יונתן מור היה נהדר עם 24 נקודות והוביל את קלעי המנצחת שקלעה 27 נקודות מהתקפות מתפרצות.

הרבו לקלוע לעירוני רעננה: ברנדון שרווד 27 נק', ג'ייסון סיגרס 21 נק', יהל מלמד 13 נק', ירין איינהורן (8 אסיסטים, 7 ריבאונדים) 8 נק'.

הרבו לקלוע להפועל חבל מודיעין: יונתן מור 24 נק', ג'ימי הול (17 ריבאונדים) 18 נק', שוהם גת ולייס דאן 15 נק' כ"א, שמואל מלכוב 9 נק', עמית אלון 8 נק'.

הפועל עפולה - מכבי אשדוד 77:86

הפועל עפולה הגיעה למשחק אחרי שכבר הבטיחה את המקום השישי, אבל למרות זאת יצאה עם ידה על העליונה בזכות 10 שלשות ב-50 אחוז ו-27 נקודות של קרון דשילדס. האשדודים ברחו לקראת סוף המחצית, אך ברבע השלישי התקשו לייצר נקודות וראו את הפועל עפולה נוטלת את ההובלה עד לסיום. הקבוצה מעיר הנמל תפגוש ביום שישי את מגדל העמק/יזרעאל לקרב תחתית קריטי.

הרבו לקלוע להפועל עפולה: קרון דשילדס (5/6 לשלוש) 27 נק', מייקל הוליפילד 13 נק', רועי נציה 11 נק', אלון ספיר ואנטון שוטבין 9 נק' כ"א.

הרבו לקלוע למכבי אשדוד: רומן רובינשטיין (8/10 מהשדה) 21 נק', כריס אורטיז ורביב פיטשון 14 נק' כ"א, ארתור רוזנפלד (12 אסיסטים) 10 נק'.

מכבי מעלה אדומים - אליצור איתו אשקלון 73:101

מכבי מעלה אדומים בדרך להישארות בליגה. הקבוצה של יאיר גבירץ השלימה ניצחון כפול על הדרומיים עם תצוגה התקפית אדירה, על אף חסרונו של יניר בנימין ולמעשה חיסלה את סיכויי אליצור איתו אשקלון להגיע לפלייאוף העליון. ג'יילן קאנטי הוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס, בעוד האורחים רשמו 12 איבודים שעלו להם ב-22 נקודות.

הרבו לקלוע למעלה אדומים: ג'יילן קאנטי (18 ריבאונדים) 20 נק', יונתן רבינוביץ (5/7 לשלוש) 19 נק', שמחה הלפרט (6/11 מהשדה) 17 נק', דור ענבי (5/5 מהשדה) 13 נק', קיית ברקסטון 12 נק'.

הרבו לקלוע לאליצור איתו אשקלון: סטורם וורן ודניאל רוזנבאום 18 נק' כ"א, מארק ליונס (4/13 מהשדה) 14 נק', די ג'יי שארפ 9 נק'.

אליצור נתניה - מכבי הוד השרון 56:79

ניצחון קליל לחבורה של רובן נייברגר, שהבטיחה בפועל את המקום השביעי בסוף העונה. האורחים פתחו רע מאד את המשחק וקלעו רק 9 נקודות ברבע הראשון, וברבע השני היהלומים דהרו קדימה אל יתרון דו ספרתי שנשמר עד לסיום המשחק. שחר לזר וחן גיא חזרו לסגל וסיפקו 8 ו-3 נקודות בהתאמה. מנגד, הוד השרון קרובה לירידת ליגה באופן רשמי אחרי 18 שנים רצופות בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully