וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות הרוסיות הודחו מהיורוליג, כרגע מכבי תל אביב במקום ה-7

עכשיו זה רשמי: צסק"א מוסקבה, קאזאן וזניט סיימו את דרכן במפעל לעונה זו בעקבות הפלישה לאוקראינה, תוצאות המשחקים נגדן נמחקו. כך נראית הטבלה בשלב זה

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 86:75/ספוקט1

אחרי מספר שבועות שבמהלכם המשחקים נגד הקבוצות הרוסיות ביורוליג וביורוקאפ כלל לא התקיימו, היום (שלישי) ההחלטה הפכה לרשמית ונמסרה ההודעה שהקבוצות הרוסיות הודחו משני המפעלים עד לתום העונה בעקבות הפלישה לאוקראינה.

המשמעות היא שצסק"א מוסקבה, קאזאן וזניט סיימו את דרכן ביורוליג ואילו לוקומוטיב קובאן וקרסנודאר הודחו מהמשך משחקי היורוקאפ לעונת 2021/22 מכיוון ש"המצב באוקראינה לא התפתח בצורה חיובית", כלשון הודעת ראשי היורוליג.

טבלת היורוליג המעודכנת ללא הרוסיות. אתר היורוליג, צילום מסך
הטבלה החדשה והמעודכנת של היורוליג/צילום מסך, אתר היורוליג

מעבר להחלטה להדיח את הקבוצות, ראשי המועדונים, בצעד שבו גם תמכה כידוע מכבי תל אביב, גם הצביעו בעד מחיקת תוצאות המשחקים נגד הקבוצות הרוסיות. המשמעות היא שבטבלת היורוליג החדשה מופיעות כעת רק 15 קבוצות וכל המשחקים והתוצאות מהמפגשים מול היריבות מרוסיה נמחקו. המשמעות היא שבטבלה הנוכחית, מכבי תל אביב מדורגת שביעית בטבלה והיא עם מאזן של 11:11 (במקום מאזן 14:12).

עוד לפי הטבלה המעודכנת, ארבע קבוצות כבר הבטיחו את מקומן בהצלבה: ברצלונה, ריאל מדריד וגם המדורגות 3 ו-4 בהתאמה, אולימפיאקוס ומילאנו.

שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו עם אנג'לו קלויארו, ג'ון דיברתולומאו, סקוטי ווילבקין. דני מרון
קרובים מאוד להצלבה. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב תארח הערב את מילאנו (21:05) וביום חמישי תתארח ביד אליהו ריאל מדריד באותה השעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully