וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק בגיל 39? אי.ג'יי רולנד יצטרף לאימוני הפועל ירושלים

22.3.2022 / 8:33

הרכז הוותיק, שלבש את המדים האדומים ב-2016, צפוי לנחות בישראל לקראת סוף השבוע. הוא שיחק בעונה שעברה באיראן, ובשלב זה אינו אמור להירשם לליגת העל. יותם הלפרין לאחר הניצחון על נס ציונה: "אנחנו לא מספיק טובים כרגע"

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 86:75/ספוקט1

פנים מוכרות מהעבר צפויות לחזור בימים הקרובים להפועל ירושלים. אי.ג'יי רולנד, רכז הקבוצה בעונת 2015/16, ינחת בסוף השבוע בישראל ויצטרף לאימוני האדומים. האמריקאי, שיהיה בן 39 בעוד כחודשיים, פנה לאחרונה לראשי המועדון וביקש לשמור על כושר יחד עם הקבוצה. הם נענו בחיוב - ללא התחייבות חוזית.

רולנד, שבקדנציה שלו בבירה שיתף פעולה על הפרקט עם המאמן יותם הלפרין, הצעיד את הירושלמים למקום הראשון בליגת העל, אולם הם הפסידו בגמר הפלייאוף למכבי ראשון לציון ולא הצליחו לזכות באליפות שנייה ברציפות. ביורוקאפ הוא העמיד ממוצעים של 15.2 נקודות ו-4.9 אסיסטים, והקבוצה הודחה בשלב הבתים השני. 

מאז עזב הוא שיחק בחימקי מוסקבה, אסקישהיר ופונאלברדה, ונראה לאחרונה במגרשים בעונה שעברה באיראן, כשתרם 17.4 נקודות ו-6.3 אסיסטים במדי צ'מידור טהרן.

אי. ג'יי רולנד הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לאדומים נותרה רק משבצת פנויה אחת לרישום זר. אי.ג'יי רולנד במשחקו האחרון בירושלים, ב-2016/ברני ארדוב

בירושלים כבר הופיעו העונה תשעה זרים, כך שנותרה במכסה רק עוד משבצת פנויה אחת לרישום לקראת שלבי הסיום של הליגה והפלייאוף. בשלב זה אין כוונה לרשום את רולנד כשחקן מן המניין, אלא אם הוא ירשים ויתעורר צורך. מנגד, אם קבוצה אחרת תפנה אליו ותציע לו להצטרף אליה, הוא יהיה רשאי לעבור אליה באופן מיידי.

אמש (שני) שרדו האדומים משחק הפכפך נגד עירוני נס ציונה ושמרו על המקום הראשון בטבלה, כשגברו עליה בארנה 77:82. ברבעים הראשון הרביעי הובסה המוליכה 49:30, וברבעים 3-2 שייטה ל-28:52. לאור העובדה שתחזור לפרקט רק בעוד עשרה ימים, היא תצא  בשבוע הבא למחנה אימון בכפר בלום.

"חשוב להיות במקום הראשון, אבל כמאמן אני מסתכל גם על הדרך שבה שיחקנו: היו לנו דקות לא טובות, ובעתיד נשלם עליהן", סיכם הלפרין. "במשך 30 דקות עצרנו אותם על 50 נקודות, וברבע האחרון ספגנו 27, ונצטרך להסתכל עליו. אנחנו לא מספיק טובים כרגע. הקבוצה הזאת יכולה לשחק כדורסל טוב. כשאנחנו נתקעים, זה קורה בגלל חוסר ביטחון התקפי".

המאמן התייחס גם לתצוגה של דיאנטה גארט, שכיכב עם 31 נקודות. "לא יכול להיות ששחקן מגיע וקולע כל כך הרבה, וזה קרה כבר כמה פעמים העונה. לפני שבועיים כריס באב הגיע ל-19 במחצית הראשונה. אנחנו צריכים לשפר את הנושא הזה. העומק שלנו, בטח במשחקים מול נס ציונה, צריך להיות שובר שוויון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully