וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס היידגר מאותת למכבי תל אביב: "מקווה שסוף סוף רואים מי אני באמת"

הגארד בעל האזרחות הישראלית רושם מספרים נפלאים בגרמניה ומקווה לחזור לצהובים מהדלת הראשית: "השתפרתי מאוד בחודשים האחרונים"

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 86:75/ספוקט1

ההרחקה של הקבוצות הרוסיות מהיורוליג נתנה למכבי תל אביב תקוות מחודשות, אבל במקביל הצהובים כבר עוסקים גם בבניית הסגל לעונה הבאה. מי שעשוי להיות חלק ממנו הוא מקס היידגר, שרושם עונת פריצה בגרמניה. הגארד היהודי (1.91, 25) שכבר הספיק לשחק בנבחרת ישראל בחלון האחרון, מציג העונה מספרים מרשימים באולדנבורג אליה הושאל ממכבי תל אביב, אצלה הוא חתום עד קיץ 2023. עם ממוצע של 18.4 נקודות למשחק, הוא מדורג במקום הרביעי בטבלת הקלעים של הבונדסליגה, ובמשחקים האחרונים לוהט במיוחד. שלשום הוא צלף 32 נקודות בניצחון על גוטינגן, הוסיף 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, והמשיך את מסע ההתאוששות של קבוצתו שעומדת על שישה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים.

בשבועות האחרונים היידגר מתפקד יותר בתור רכז, אחרי ששיחק גם בתור שוטינג גארד בחלק מהדקות. ממוצע האסיסטים שלו עומד על 4.6, והוא מציג גרף שיפור גם בתחום הזה.

שחקן אולדנבורג מקס היידגר. Borja B. Hojas, GettyImages
בדרך חזרה להיכל? היידגר/GettyImages, Borja B. Hojas

"אני משחק הרבה יותר בתור רכז, וזאת תחושה טובה. אני חושב שאני מסוגל לשחק גם בעמדה 1 וגם בעמדה 2, אבל האסיסטים הם חלק גדול מהמשחק שלי ואני שמח שאני מצליח להראות יותר את היכולות האלה לאחרונה", אומר היידגר, וקורץ למכבי תל אביב: "השתפרתי מאוד בחודשים האחרונים. אני מקווה שעכשיו סוף סוף רואים מי אני באמת".

היידגר יחזור אוטומטית למכבי תל אביב בקיץ, וסביר להניח שיפתח את העונה בקבוצה לפחות בשלבי ההכנה. עד אז, הוא מקווה להשאיר את אולדנבורג בליגה הבכירה ולהמשיך לשפר את הסטטיסטיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully