וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קרואטיה עוקץ את אנצ'לוטי: "אצלי מודריץ' בחיים לא ישחק כחלוץ"

דאליץ' "גיחך" כשנשאל על הציוות המשונה של כוכב ריאל בקלאסיקו: "אין סיבה הגיונית לנסות את זה". וגם: הנאום של האוהד המתוסכל כבש את הרשת

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

ריאל מדריד ממשיכה ללקק את הפצעים אחרי ה-4:0 בידי ברצלונה בקלאסיקו, ומי שניצב בלב הסערה הוא קרלו אנצ'לוטי. מאמן הבלאנקוס ספג ביקורת צולבת על ההרכב שהציב במשחק, ובמיוחד על הציוות הלא מוצלח של לוקה מודריץ' כחלוץ.

אמש (שני) הצטרף לביקורת גם מאמן נבחרת קרואטיה זלטקו דאליץ'. "גם לנו יש מצוקת חלוצים בנבחרת, אבל מודריץ' לא ישחק בעמדה הזאת. אצלי זה לא יקרה בחיים", אמר כשהוא "מגחך" על האלתור של אנצ'לוטי. "יש לנו מספיק שחקנים אחרים שיכולים לשחק בתור חלוצים, אני לא מוצא שום סיבה הגיונית לנסות את מודריץ' בעמדה הזאת פעם נוספת".

אנצ'לוטי הודה בסיום המשחק שהתוכנית לא עבדה, ושהתפקיד המשונה בו הציב את מודריץ' בעיקר פגע במשחק של הקבוצה. "הרעיון היה למצוא דרך לשלוט יותר בכדור, ללחוץ גבוה יותר. אבל אחרי השער הראשון שספגנו, כל התוכנית השתבשה", הסביר. "זה לא הלך טוב. ברצלונה שיחקה טובה יותר והגיעה לה לנצח".

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
גם מאמן קרואטיה מצטרף לקטילות. מודריץ'/רויטרס

בתקשורת הספרדית התמקדו אתמול גם בזווית של האוהדים המתוסכלים של ריאל, שהתקשו לעכל את המפלה. בלט במיוחד אחד האוהדים המפורסמים של הקבוצה, שנראה עוזב את הברנבאו בהפגנתיות במחצית.

"זה הדבר הכי מגוחך שראיתי בימי חיי. יש לי מנוי כבר 24 שנה, ומעולם לא יצאתי לפני שמשחק מסתיים. היום זה נקודת השפל שלנו", נראה האוהד אומר, בסרטון שהפך לויראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully