וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבחאל "חגג" עם ברצלונה, אנצ'לוטי ממשיך לחטוף: "מה הוא חשב לעצמו?"

הביקורות בריאל נמשכות אחרי הקלאסיקו: לייק של המגן לג'ורדי אלבה עורר סערה, השחקנים לא הבינו את ההוראות של המאמן, אבל בינתיים הוא זוכה לגיבוי מלא

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

הביקורות והכעסים בריאל מדריד נמשכים ביום שאחרי הקלאסיקו. מי שספג לא מעט אש מאז ההפסד 4:0 הוא דני קרבחאל, שהציג יכולת פושרת, הוחלף במחצית ושוב נראה כמי שלא מצליח להתגבר על הפציעות מהן סבל במהלך השנה האחרונה. לפי "מארקה", היכולת של המגן הימני מדאיגה את ראשי הבלאנקוס, ששוקלים ברצינות להחתים מגן ימני חדש במקומו בקיץ.

קרבחאל הוסיף חטא על פשע אחרי המשחק, כשבאופן תמוה למדי סימן "לייק" לפוסט אינסטגרם של ג'ורדי בו נראים שחקני ברצלונה חוגגים בחדר ההלבשה בברנבאו. קרחבאל הסיר את הלייק כעבור שעה קלה, אבל ב"אס" ציינו שהוא "מחפש לעשות בלגאן", וש"הוא קיבל החלטות גרועות במשחק, אבל את ההחלטה הכי גרועה קיבל אחריו".

גם קרלו אנצ'לוטי ספג אש אחרי התבוסה, ומסתבר שגם השחקנים לא הצליחו להבין מה רצה מהם כשפתח בהרכב ניסיוני, עם לוקה מודריץ' בתור חלוץ מרכזי. "מודריץ' חלוץ? מה לעזאזל אנצ'לוטי חשב לעצמו?", ביקר ז'וספ פדררול ב"אל צ'ירינגיטו".

שחקן ריאל מדריד דני קרבחאל. Mateo Villalba/Quality Sport Images, GettyImages
"מנסה לעשות בלגאן". קרבחאל/GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

הלייק של קרבחאל

לפי "מארקה", בחדר ההלבשה של ריאל הייתה אווירת נכאים בסיום, ו"השחקנים הרגישו עצובים ומובסים", כשהגישה שהמאמן הגיע איתה למשחק "לא שכנעה אותם". כמו כן, לפי דיווחים השחקנים לא הבינו את ההוראות של אנצ'לוטי במחצית, מה שהפך את ההפסד לתבוסה מרה.

יחד עם זאת, הנהלת ריאל מגבה את המאמן האיטלקי שזכה לתשבוחות רבות העונה. לפי הערכות, רק תרחיש קיצון בו הבלאנקוס יאבדו את האליפות יגרום לאנצ'לוטי לסיים את תפקידו בקיץ, לפני שחוזהו מסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully