וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה כבר תוהים: צריך להחתים חלוץ כשאובמיאנג בכושר הזה?

שמו של הולאנד עולה שוב ושוב, אך הגאבוני "מכריח את בארסה לשקול מחדש" ונראה כמו "ברכה לברצלוניזם". וגם: עמוד התווך שצ'אבי יבנה עליו לעתיד והתגובה של סוכנו של בנזמה לציוץ של פיקה

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

הביטחון של ברצלונה בשחקים אחרי ה-0:4 המדהים על ריאל מדריד בקלאסיקו אמש (ראשון). אחרי שהיללו את כל גיבורי ההצגה בסנטיאגו ברנבאו, בראשם המאמן צ'אבי, בתקשורת המקומית ממשיכים לנתח השלכות המשחק לטווח הארוך יותר, שכן מעבר לתוצאה האדירה, ברור לכולם כי זוהי הכרזה על חזרתה של ברצלונה לטופ של הכדורגל האירופי.

המהפך שצ'אבי ביצע בקבוצה שנראתה מרוסקת רק לפני ארבעה חודשים הוא בלתי נתפס לדעת כולם, והבוקר ב"ספורט" נכתב כי ה-0:4 אמש הוא "עמוד התווך שעליו צ'אבי יבנה את הפרויקט הספורטיבי שלו". בקטלוניה מאמינים כי אם היכולת שהוצגה במדריד תישאר לטווח הארוך, בארסה הזו תעשה היסטוריה בעתיד. "לנצח את ריאל מדריד במגרשה, תוך כדי שעושים ממנה קרקס ושוטפים אותה מבחינה פיזית ומקצועית, מפצה ולו במעט על התסכולים מהעונות האחרונות", הוסיפו בעיתון המקומי על הניצחון הענק.

מאמן ברצלונה צ'אבי. רויטרס
עשה מהפך בלתי נתפס. צ'אבי/רויטרס

קשה לבחור מצטיין אחד בקלאסיקו, אך מבחינת המספרים זה היה פייר אמריק אובמיאנג שכבש צמד ובישל לפראן טורס. הגאבוני פשוט קם לתחייה מאז שהצטרף מארסנל והתפוקה שלו בברצלונה עולה על כל הציפיות: אובמיאנג עומד על שבעה שערים בשבעה משחקי ליגה, וביחד עם הליגה האירופית יש לו תשעה כיבושים ובישול ב-11 הופעות בקבוצה של צ'אבי, כאשר באותם משחקים הקבוצה כולה כבשה 27 פעמים לעומת 40 שערים שרשמה ב-29 משחקים לפני כן.

כבר תקופה ארוכה שעיתוני ברצלונה חוזרים שוב ושוב על מועמדותו של ארלינג הולאנד לעונה הבאה, אך לאור קצב ההבקעה המטורף של אובמיאנג, הבוקר כבר תהו: "האם יש צורך להחתים חלוץ? צ'אבי שיפר הרבה שחקנים, אבל המספרים של אובמיאנג זה דבר שלא ייאמן. הוא כמו ברכה לברצלוניזם. הוא הגיע ביום אחרון, בשעה האחרונה, בחינם ואחרי שנזרק מארסנל. הוא נכנס מהדלת האחורית, אבל נחת על הרגליים והפך לשותף האידיאלי לשחקנים הכנף שכבר יודעים את מי לחפש".

עוד נכתב: "ההתפוצצות של אובמיאנג מכריחה את בארסה לשקול מחדש על מי להמר בקיץ. הולאנד נראה כמשאלה בלתי ניתן להגשמה ולבנדובסקי מופיע באופק, אבל הקבוצה לא זקוקה לשחקן כמו הפולני כש'אובה' בכושר הזה. החיסרון היחיד של הגאבוני הוא שאינו כוכב בינלאומי, דבר שהמועדון זקוק לו לצרכי שיווק. האם השחקן הזה, שמספק תפוקה יוצאת מהכלל, יועבר לתפקיד משני לטובת צירופו של כוכב?".

עוד בוואלה!

כמו בימי הזוהר: ברצלונה מחצה 0:4 את ריאל מדריד בקלאסיקו

לכתבה המלאה
פייר אמריק אובמיאנג עם רונאלד אראוחו שחקני ברצלונה חוגגים. Angel Martinez, GettyImages
בכושר מפלצתי. אובמיאנג עם אראוחו/GettyImages, Angel Martinez

בינתיים, סוכנו של קארים בנזמה החליט לענות בטוויטר לציוץ של ג'רארד פיקה אחרי הניצחון. כזכור, הבלם צייץ "חזרנו", ובתגובה לכך, נציגו של חלוץ ריאל מדריד פרסם תמונה של הפעם ההיא בה פיקה הבטיח שניימאר נשאר בברצלונה, עם הכיתוב: "מצאנו את השער של 'ספורט' למחר! למען הכדורגל, נקווה שהפעם הוא לא טועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully