וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד קוטלים את אנצ'לוטי, שמתנצל בפני האוהדים: "נכשלתי"

ביקורת על מאמן ריאל מדריד לאחר ההשפלה בקלאסיקו. ב'אס' כתבו: "החלטות הזויות האיצו את האסון". קורטואה: "לא הבנו אותו"

הלם בריאל מדריד לאחר התבוסה הביתית 4:0 אמש (ראשון) בקלאסיקו בידי ברצלונה. הבלאנקוס הגיעו עם מומנטום נהדר של חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וגם רצף של חמישה ניצחונות במפגשים עם היריבה הגדולה, אך כל זה נקטע תוך כדי סטירה מהדהדת מצד החבורה של צ'אבי. פייר אמריק אובמיאנג כבש צמד (29 ו-51) והוסיף בישול לפראן טורס (47), אראוחו היה זה שהכפיל (38) כשעוסמאן דמבלה בישל את שני השערים הראשונים בחגיגה הקטלאנית.

התקשורת בספרד קטלה את ריאל כשאת מירב הביקורות ספג המאמן קרלו אנצ'לוטי. "ברצלונה חוזרת, ריאל מדריד עוזבת", הייתה הכותרת שנתנו למשחק ב'אס', שם כתבו על אנצ'לוטי: "החלטות הזויות של האיטלקי האיצו את האסון של הלבנים. הקבוצה של צ'אבי רקדה עם זו של אנצ'לוטי". במארקה קראו לתבוסה של ריאל "השפלה".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום: "מה שקרה הוא על אחריותי, אני מתנצל בפני האוהדים. כל מה שניסינו לעשות הלך הפוך. זה הכי פשוט שיש - ברצלונה פשוט היו הרבה יותר טובים מאיתנו". האיטלקי המשיך: "לא התכוננתי למשחק כפי שצריך. נכשלתי. אני לא אוהב להיות דרמטי יותר מידי, אבל ממש טבענו. הפסדנו משחק חשוב, ואני מבקש סליחה מהאוהדים".

שוער הבלאנקוס טיבו קורטואה: "המאמן ניסה לעשות שינויים במחצית, לא הבנו אותו, וכך יצא שפראן עמד מולי באחד על אחד 40 שניות מפתיחת המחצית השנייה".

נאצ'ו אמר בסיום: "התוצאה היום אומרת הכול, שיחקנו איום ונורא. הגענו רגועים מידי לאור היתרון הגדול שיש לנו בטבלה. האליפות עדיין תלויה בנו, אנחנו חייבים לסיים בפסגה ולזכות".

* זהו היה הפסדו הראשון של קרלו אנצ'לוטי הקלאסיקו לאחר שניצח בארבעה מתוך חמשת המפגשים האחרונים בין שתי היריבות הגדולות בהם נטל חלק עד המשחק אמש, כאשר במשחק החמישי הוא סיים בתיקו.

* התבוסה לברצלונה קטעה לריאל מדריד את רצף הניצחונות השני בטיבו מבחינתה בקלאסיקו. עד אתמול ניצחו הבלאנקוס חמישה משחקים רצופים מול ברצלונה, כאשר הרצף הטוב ביותר הושג בין השנים 1962 ל-1965 ועומד על שבעה.

* זו הייתה הפעם החמישית שברצלונה פוגשת את ריאל מדריד כשהיא ללא קארים בנזמה, כשהמאזן במפגשים אלה הוא שני ניצחונות לכל צד ותיקו אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully