וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ מגבה את אלישע לוי: "הספונסר חצה את הגבול, אסור להתנהג ככה"

בעלי הפועל חיפה ביקר את צחי נקש אחרי העימות המתוקשר עם המאמן. נקש מתעקש: "כנראה שאי אפשר לבקר אף אחד, הבנתי איך זה עובד"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

הפועל חיפה מנסה להנמיך את הלהבות אחרי העימות המותקשר בין אלישע לוי לספונסר של הקבוצה צחי נקש. כזכור, נקש והמאמן החליפו האשמות וביקורות, וכעת יואב כץ נאלץ להתערב ולהתייצב לימינו של לוי.

"מה שנקש עשה אסור שספונסר יעשה, הוא עבר את הגבול בכל הנוגע למה שמותר לו לעשות", אמר כץ לרדיו 103. "אנו נדון בעתידו, אבל ברגע הזה אנו עסוקים בלסיים את העונה ואנחנו צריכים שקט במועדון - לא רעש. הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, אז גם אם הוא אוהד של הקבוצה ואכפת לו ממנה - יש דברים שהוא לא רוצה לעשות. אי אפשר לרקוד בשתי חתונות". והבהיר: "תענוג לעבוד עם אלישע, הוא איש מלא באנרגיות ורעיונות, אני מאוד מנסה לחזק אותו". עוד הוסיף: "לא דיברתי עם צחי תקופה מאוד ארוכה, לפחות שנתיים או שלוש. אני מנסה לשמור על כך שהוא יהיה ספונסר ולא מקורב. אני לא מושפע מלחצים, אני חושב רק מה טוב לקבוצה שלי".

יואב כץ, בעלים הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
לצד המאמן. יואב כץ/לילך וייס רוזנברג

נקש, מצידו, מתעקש שפעל כשורה. "אמרתי שאם הפועל לא תהיה בפלייאוף העליון זה יהיה כישלון בעיניי, זכותי להביע את הדעה הזו", אמר היום. "מאותו הרגע אלישע שם עליי איקס - כנראה שאי אפשר להעביר ביקורת על אף אחד. אני נותן למערכת הזאת המון, כאדם ולא רק כספונסר. אני יודע שיואב רוצה שקט ואני מחזיר את השקט - אין בעיה, הכל טוב. הבנתי שלא רוצים להחזיק את המקל משני קצותיו. אני לא מעביר ביקורת, אני מבין עכשיו איך הספורט עובד פה ואיך המאמנים עובדים - עוד אקח את ההחלטה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully