וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "יש נגדי הסתה", הספונסר ענה: "נכשלת בענק, אני אומר את האמת"

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 22:46

מאמן הפועל חיפה הגיב: "רק פה יודעים מי הספונסר, זה מלמד על ההסתה". מאמן בית"ר: "היינו חייבים לגמור את המשחק"

הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל והראשון בפלייאוף התחתון.

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
כועס מאוד. לוי/ברני ארדוב

מאמן חיפה אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "בהתחלה באנו די לחוצים וזה ניכר בפעולות פשוטות. במחצית השנייה שיחקנו כמו שאני אוהב וכמו שהפועל חיפה צריכה להיראות, יזמנו ולחצנו. זה הספיק רק לנקודה, אבל גם נקודה במשחק כזה היא טובה. הצלחנו לפחות לעצור את הרצף. רצינו לנצח עד הסוף, אבל אין מה לעשות. אני מדבר על מה שאני רואה במגרש. השחקנים היו לחוצים, רצו מאוד להצליח. במשחק הקודם מעדנו מול הפועל ירושלים וזה הלחיץ אותנו. במחצית השנייה שיחקנו בצורה משוחררת יותר. אנחנו תמיד רוצים לנצח, אבל אם נשחק ככה אנחנו גם ננצח".

לגבי העתיד שלו אמר לוי: "זה לא סתם רעשי רקע. אם מסתכלים על האטמוספרה, אז יש פה הסתה, אין ספק. לא הגענו אל הפלייאוף העליון שזה מאכזב, אבל אנחנו לפני חצי גמר גביע, אבל יש תקופות לחוצות. אני מדבר על האווירה אז אני שומע פתאום את הקהל האיכותי יוצר אווירה לא טובה. אני לא אחראי על רעשי הרקע. אני כל יום קם וקורא שמדברים עם ההוא ומדברים עם ההוא. אני מניח שהתקשורת לא ממציאה דברים. בתקופות כאלה צריך לשמור על שקט, להביא את הנקודות הדרושות כדי שהפועל חיפה שיקרה לי לא תסתבך בתחתית. התפקיד שלי הוא לנטרל כל רעש רקע. אני מנסה לגונן על השחקנים". על יואב כץ: "יש פער גדול בין השיחה שלי עם יואב למה שקורה מסביב. אני מרגיש שאצל יואב הכול כרגיל".

אחד הספונסרים של הפועל חיפה צחי נקש שמע את הדברים של אלישע לוי והגיב בחריפות בפייסבוק: "אלישע, תקשיב ותקשיב טוב. אני לא מאחורי הקלעים, אני מלפני הקלעים. נכשלת בענק. פלייאוף תחתון - 100 צופים, הכי גרוע שהיה אי פעם בהפועל חיפה. לא קידמת שחקן אחד מהנוער. לא שיתפת צעירים מפחד. והכי גרוע שאתה המאמן היחיד, היחיד שלא מגיע למשחקי נוער. מאמן שהיה בנבחרת אמור להיות השראה לילדים ולנוער. לא באת למשחק אחד, לאימון אחד. לא של הנוער ולא של אחת הקבוצות. האוטו ממריא, שעה ורבע לא מאוחר יותר ונוסעים לכיוון המרכז. כבוד לא קונים במילים. והרמז העבה בשידור חי אליי. אני לפחות אומר יחד עם לוונטל את האמת. יש אחרים שלוחצים לך יד ומדברים אחרת. תבדוק".

אלישע לוי מסר בתגובה: "באף מקום לא יודעים מי הספונסר של הקבוצה, זה רק בהפועל חיפה. זה בדיוק מלמד על ההסתה. אין סיבה להסית בהפועל חיפה, אנחנו בחצי גמר הגביע. אני לא פרנואיד והתקשורת לא ממציאה דברים. יש פה פער מה שקורה בפועל לבין מה שקורה מסביב. בשום מקום לא שומעים מי הספונסר ואם הוא מדבר, זה לא תקין".

אלון תורג'מן הוסיף: "בדקות הראשונות היה הרבה לחץ. אבל במחצית השנייה נראינו טוב יותר, עשינו נקודה חשובה. היינו צריכים לנצח, אבל הפנים קדימה אל המשחק הבא. אני לא חשוב שזה נכון להגיד שנשארנו טוב. אנחנו בפער טוב, אבל חייבים לסיים את זה. אין הוקוס פוקוס בכדורגל, אנחנו צריכים להיראות טוב לפני חצי גמר הגביע. כרגע אנחנו נראים פחות טוב, אבל כדי להגיע טוב אל הגביע אנחנו צריכים לעבוד קשה, אף אחד לא יעשה לנו הנחות".

על אלישע לוי: "אנחנו לא מרגישים כלום. זה לגיטימי שכשהקבוצה משחקת פחות טוב האש מופנית כלפי המאמן. אלישע עם מספיק ניסיון ויודע להתמודד עם זה. כל עוד הוא פה, ניתן הכול בשבילו ובשביל המועדון".

עוד בוואלה!

לא מסוגלות לנצח: הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
רועי בר נתן שופט כדורגל עם יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
הקבוצה שלו איבדה את הכיוון בהתקפה אחרי שאוחנה ופלייטר יצאו. אבוקסיס/ברני ארדוב

מאמן בית"ר יוסי אבוקסיס: "כשאתה לא נותן את השער השני אתה משאיר את הקבוצה השנייה בחיים. היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה, הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת. עד שמיכאל אוחנה נפצע וחלאופילו התעייף היינו מצוינים. לא נשארו לנו שחקני התקפה והשליטה עברה אליהם. זה מסוג המשחקים שאתה יכול גם להפסיד בסוף. שני שחקנים בחלק ההתקפי יצאו, נאלצנו להכניס שני קשרים כי אין לנו בסגל שחקני התקפה, לא נשארו לנו שחקנים. אנחנו על הקשקש. זה הוריד לנו את הרמה בצורה משמעותית. מיכאל היה מצוין עד שיצא. היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה כי אלה נקודות חשובות שאיבדנו".

על אוחנה: "הוא היה מצוין, נתן לנו לצאת קדימה, עשה דריבל והכול כמו שצריך. חבל שהוא הרגיש את התאומים וביקש ממני לצאת. מרגע שהוא ופלייטר יצאו שיחקנו רק עם קשרים והיה לנו קשה לצאת קדימה. משחק מוזר כי סיימנו אותו רק עם קשרים ובלי חלוצים".

על היריבות בתחתית: "רק אנחנו נעשה את העבודה. מסתכלים מה האחרות עושות כי זה משפיע, אבל לא מתעסקים עם זה. אני מכיר את כל הבסדר הזה. ידעתי היום שמכל טעות אנחנו עלולים לספוג. טעות אחת בהגנה אתה תמיד עלול לעשות ולצערי זה נגמר בתיקו".

תמיר עדי: "הרגשתי טוב, הרגשתי במשחק לפני הפנדל. אני שמח שזה נכנס. היינו צריכים לצאת מפה עם שלוש נקודות, אבל כל נקודה חשובה. כל עוד זה תלוי בנו, אנחנו נעשה את העבודה ונתקדם. לא יודע אם נפלנו מהרגליים, כולם עבדו קשה מאוד. עשינו חילופים והתאמות. קיבלנו שער, אבל זה יכול היה להיגמר אחרת. הרגשנו בדקות מסוימות שחסר לנו שחקן שיחזיק את הכדור וייתן אוויר ונוכל לצאת קדימה ולשחק מסודר יותר. זה היה חסר היום, אבל אני בטוח שבמשחק הבא ניראה אחרת ודומה יותר לאיך שנראינו במחצית הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully