וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס לשחקניו: "לא השם של בית"ר ולא הקהל ישאירו אתכם בליגה"

מאמן בית"ר ירושלים ערך אסיפה לקראת הפועל חיפה, ביטון, עדי ופלייטר צפויים לפתוח. על הספסל: אינזאגי. טורה ונועם כהן ישובו ל-11 מנגד. נבדקה אפשרות לדחיית המשחק, אך הוא ייערך כרגיל (א', 20:15, ספורט4)

מחזור 27הסתיים20/03/2022
הפועל חיפה
  • אוז'בולט (70)
1:1
  • (12, פנדל) עדי
בית"ר ירושלים
תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:5/ספורט1

הפועל חיפה

בהפועל חיפה מקווים לפתוח מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) את הפלייאוף העליון עם ניצחון שיבטיח מעשית את ההישארות בליגת העל, ובמקביל חוששים מהסתבכות במאבקי ההישרדות. סקו טורה צפוי לחזור להרכב על חשבונו של ירין סרדל ונועם כהן יפתח במקום דודי טויטו. בחיפה מקווים שאלן אוזבולט ואלון תורג'מן יחזרו לכושר הטוב שלהם ויתחילו לספק שערים עבור הקבוצה.

"זה יהיה משחק שונה לחלוטין מהמשחק הקודם מול בית"ר ירושלים", אמר שחקן בקבוצה, "עכשיו כבר לא חשוב לשחק יפה, אלא להשיג שלוש נקודות כדי שלא נסתבך".

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, אנתוני איזוצ'וקוו, בן והבה, נועם כהן, סקו טורה, גל אראל, מתיאה ליואיץ', חנן ממן, אלן אוז'בולט, אלון תורג'מן.

שחקן הפועל חיפה נועם כהן. מאור אלקסלסי
יפתח בעמדת המגן השמאלי. נועם כהן/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים

הפלייאוף התחתון נפתח ובית"ר ירושלים דרוכה ומתוחה לקראת משחק החוץ מול הפועל חיפה. יוסי אבוקסיס אמר שוב לשחקנים באסיפות השבוע: "אנחנו יותר טובים, אבל זה לא מספיק, לא השם של בית"ר ולא הקהל ישאירו אתכם. צריכים לשפר דברים ולהיות יותר מרוכזים, שכל אחד ירים את עצמו בעוד דרגה".

הקבוצה תגיע בסגל חסר, ללא ריצ'מונד בואצ'י, ניב זריהן ומקס גרצ'קין הפצועים, כמו גם ירדן שועה המוצהב. בעקבות היעדרות גרצ'קין, בית"ר תחזור למערך של חמישה שחקני הגנה עם אורן ביטון בשמאל, כאשר לאורך השבוע נבחנה גם האפשרות לעבור לארבעה בהגנה ואז אופיר קריאף יוסט לקישור. קונה אינזאגי, חלוץ מחוף השנהב שמשחק בקבוצת הנוער, יצורף לסגל מחר ויהיה שחקן ההתקפה היחיד על הספסל.

לאור עומסי התנועה והבלגן הצפוי בכבישי ישראל מחר בגלל לוויית הרב קנייבסקי, נבדקה אפשרות לדחות את המשחק בחיפה, אבל הדבר בלתי אפשרי בשל עומס המשחקים והנבחרת. בית"ר תקדים את הגעתה למלון בחיפה לשעות הבוקר והנהלת הקבוצה, בשיתוף "לאן", הודיעה כי תאפשר לאוהדים שקנו כרטיס ולא יוכלו להגיע למשחק, להזדכות עליו בשעות הבוקר באמצעות פנייה למשרד הכרטיסים.

הרכב משוער: איתמר ניצן, רועי הרמן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, אופיר קריאף, אורן ביטון, דן עזריה, תמיר עדי, מיכאל אוחנה, לירן רוטמן, חלאופילו פלייטר.

עוד בוואלה!

גורמים בהפועל חיפה רוצים שמרקו בלבול יחליף את אלישע לוי

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אורן ביטון. מאור אלקסלסי
כניסתו להרכב מובילה גם לשינוי במערך. אורן ביטון/מאור אלקסלסי

טריוויה

* עד כה היו 94 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר ירושלים מובילה 30:34 בניצחונות ועוד 30 משחקים הסתיימו בתיקו.

* במפגש הקודם הפועל חיפה הביסה את בית"ר 1:5 וזו הייתה החמישייה הראשונה שספגו הירושלמים מאז אוקטובר 2018. באותו משחק כבש אלן אוז'בולט את השלושער היחיד העונה בליגת העל (לעומר אצילי הייתה רביעייה).

* הפועל חיפה מגיעה אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים, כשהפעם האחרונה שהיו לה חמישה ברצף הייתה במרץ-אפריל 2014. אז, אגב, היא קטעה את סדרת ההפסדים עם 0:1 ביתי על בית"ר ירושלים משער של יובל אבידור.

* בית"ר השיגה רק שתי נקודות מ-24 האחרונות בחוץ, מאז הניצחון 0:3 על מכבי פתח תקוה, ונמצאת ברצף של שלושה הפסדים כאורחת. ארבעה כאלה לא היו לה מאז מרץ-מאי 2016.

* הפועל חיפה ובית"ר ירושלים הן שתי הקבוצות היחידות שלא כבשו העונה מהנקודה הלבנה. כל אחת מהן קיבלה פנדל אחד והחמיצה אותו.

* שתי הקבוצות הן גם היחידות שלא כבשו העונה במהלך תוספת הזמן, כשהפועל חיפה היא היחידה שלא קיבלה אפילו שער אחד משחקן מחליף.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: חיפה
קהל: 3130

משחקי המחזור ה-27:

שבת, 15:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל
שבת, 19:00: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי חיפה - הפועל תל אביב

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
ראשון, 20:15: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל חדרה - הפועל ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully